REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
MotoAlbercik napisał(a):Pewnie jest tak(wg rysunków pod diodami),że jak akumulator jest rozładowany,to się świecą wszystkie diody i w miarę jego ładowania gasną.Jak akumulator całkowicie się naładuje,to będzie świeciła tylko zielona.Co do amperarzu - prostownik jest na 6A i może(a raczej powinno) być tak,że jak akumulator jest calkiem rozładowany,to ładuje on prądem 6A,a w miarę ładowania ten prąd maleje.Ładować trzeba go tak długo,aż będzie świeciła tylko zielona dioda.Przy taki prostowniku nie jeseś w stanie obliczyć ile godzin ma się ładować akumulator - czy 5 czy 6 czy 10 czy 12.Wszystko zależy od tego,do jakiego amperarzu maleje prąd ładowania w stosunku do naładowania akumulatora.
Zasada jest taka,że akumulator 45Ah należy ładować prądem 4,5A przez 10 h.
slig2 napisał(a):nawiew na szybę przód i ogrzewanie tylniej szyby
MotoAlbercik napisał(a):Co do Futury - bardzo dobry wybór,w szczególności z tego powodu,że mają one wysoki prąd rozruchowy.Jak dobrze pamiętam są też bezobsługowe.
MotoAlbercik napisał(a):No tak -jak koledzy piszą,przy wyłączonym silniku,nie należy używać takich odbiorników jak ogrzewanie szyby,dmuchawa.Te odbiorniki pożerają bardzo dużo prądu.Nawet jak będziesz miał nowy akumulator i będziesz tak robił,to też go szybko wykończysz.
Co do Futury - bardzo dobry wybór,w szczególności z tego powodu,że mają one wysoki prąd rozruchowy.Jak dobrze pamiętam są też bezobsługowe.