Kierownice i galke zmiany biegow mozna kupic za grosze, a wymiana, duzo obniza faktyczny przebieg autka, a z fotelami gorzej.
Szyby powinny byc wszystkie z tego samego roku.
Warto kupic miernik lakieru, wizyta w ASO to dobre 100zl, a miernik lakieru 150zl. + w przyszlosci sie przyda tez pewnie.
Co do wrazen "nie do konca", bylo do przewidzenia, ze fotele beda kompletnie doje...., nikt takich wiejskich pokrowcow by na nich nie trzymal. Co do rozrzadu, to niech w ASO sprawdza, naciagniecie paska oraz to czy nie ma na nim pekniec, by bylo ladna porazka, nie dojechac z nim do warsztatu po zakupie... mowielem ze ona jest lewa, a ty tym z forum Laguny wiezyles, samochodow ktore maja zalozone pokrowce sie nie oglada.
I jak szyba jest 96, w cale nie oznacza ze jest orginalna, bo spokojnie szyba moze byc o rok starsza niz autko, czesto tak sie zdarza, no ale to wszystkie szyby wtedy by byly 95, a nie np tylko 1. Ona moze byc o 1 rok przekrecona, latwo tak samochod przekrecic. Jak przed sprowadzeniem do kraju byl inny rok produkcji i inny rok 1-szej rejestracji, autko moze byc z 1995, a te 94 szyby sa orginalne, a przednia byla wymieniana wlasnie. Tylko znowu wymieniana przednia szyba, czy 1 boczna w cale nie oznacza dzwona, latwo stracic przednia szybe, jazda za wywrotka czy betoniarka chocby, boczna w nocy tez mozna stracic, jak sie ma radio czy cos innego wartosciowego w autku.
Masz przykladowo autko z 95 wlasnie, a data 1-sza rejestracji 96, robisz tak ze w umowie jest tylko data 1-szej rejestracji, a nie ma daty produkcji, na przegladzie mowisz zeby ci wpisal ze jest z 96 roku(wiekszosc wpisze ci tak) i przy rejstracji bedziesz mial date 1-szej rejestracji, jako date produkcji. I tym o to prostym sposobem, przekrecasz autko o 1 rok, kazdy handlarz tak robi.
Moj ojciec jak sprowadzil W210, to sam sie go facet przy przegladzie pytal, czy chce miec na papierze ze produkcji to 1999 czy 2000, wlasnie to od niego wiem, jak to przekrecic w dziecinnie prosty sposob.