Laguna II. Zamknięcie drzwi bez akumulatora.

02 Lut 2012, 21:15

Witam!
Podobnie jak w temacie chciałem się dowiedzieć czy możliwe jest w ogóle zamknięcie jej bez akumulatora? Chcę go wykręcić żeby podładować bo przez te mrozy nie chce odpalić, a boje się zostawić auto otwarte.
Z góry dziękuję za pomoc.
Kucharzyna
Obserwowany

Prawo jazdy: 01 01 2001

03 Lut 2012, 21:57

Jeśli nie ma typowych zamków na klucz,to auta nie zamkniesz bez akumulatora.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Lut 2012, 23:12

jest jeszcze taka opcja,otworzyć maskę,załączyć centralny żeby się dźwi zamknęły,wyjąć akumulator i zatrzasnac maskę tylko że to będzie ostatnie zamknięcie samochodu.
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

04 Lut 2012, 08:45