Lakierowanie, pastowanie? Bab za kierownicą...

16 Lip 2010, 10:43

Witam, Zacznę może od tego, że na samochodach nie znam się w ogóle.Prawo jazdy mam, jeżdżę raczej dobrze, ale sprawy techniczne zostawiam innym:)
Mam takie problem, że niedawno ktoś stuknął mnie na parkingu. Nie widziałam kto to był, więc nie mogłam tego nigdzie zgłosić. Na drzwiach, na wysokości zderzaka mam 2 otarcia wielkości średniej zakrętki do słoika. Są też dwie drobne rysy. Nie mam pieniędzy, żeby iść z tym do lakiernika. Czy da się to jakoś samodzielnie zamaskować niewielkim kosztem? Byłabym wdzięczna za wszystkie rady i może jakieś nazwy preparatów do usuwania tego typu mankamentów.
moniqa91
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

16 Lip 2010, 10:46

wrzuć zdjęcie uszkodzenia będzie łatwiej powiedzieć czy coś się da bez lakierowania :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

16 Lip 2010, 10:49

Zrobię to wieczorem, bo teraz brat zabrał samochód:)
moniqa91
Nowicjusz

Miejscowość: Lublin

24 Lip 2010, 19:29

Są pasty lekko ścierne,które potrafią pięknie zniwelować rysy.Jutro napiszę co jest najlepsze na takie przypadłości!

[ Dodano: 26 Lipiec 2010, 14:44 ]
Jeśli to są głębokie rysy do samego podkładu to takie ubytki najlepiej jest wypełnić lakierem do zaprawek.Do polerowania miejscowych,mocniejszych zarysowań stosuje się regeneratory lub pasty lekko ścierne.----Car Plan np.dysponuje dwoma takimi środkami.Pierwszy to T-Cut Scratch Remover a drugi jeszcze lepszy to T-Cut Color Fast Scratch Remover z nano technologią,dostępny w 6 kolorach,dobiera się kolor jak najbardziej zbliżony do koloru samochodu.Inne środki godne polecenia to, TURTLE WAX Safe Cut(21 zł),Druchema Original Tempo(7.5 zł).Bardzo dobry środek to np. K2 ULTRA CUT(tani) lub pasta polerska SONAX w takiej czarnej tubce.To wszystko jest do polerowania ręcznego i niwelowania drobnych rys .
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)