Miura Roadster to kolejny rarytas w świecie sportowych kabrioletów. Włosi nigdy nie wprowadzili do produkcji wariantu cabrio swojej ikony – uznawanej przez niektórych za pierwszy supersamochód w historii. Wyjątkiem jest egzemplarz typu targa, który po raz pierwszy pokazano w 1968 roku na salonie samochodowym w Brukseli. Za przeprojektowanie nadwozia zabrało się studio Bertone, a zmiany nie ograniczyły się jedynie do pozbawienia auta dachu – samochód wzbogacono choćby o powiększone wloty powietrza w tylnej części nadwozia. Za źródło napędu posłużył ten sam 350-konny silnik V12, który można było znaleźć w typowym Lamborghini Miura P400. TOP 10 najpiękniejszych i najbardziej stylowych kabrioletów w historii źródło: Lamborghini | autor: Redakcja
W jakim celu montuje się klimatyzację i jak ona działa? Klimatyzacja oprócz zastosowań koniecznych, takich jak przewóz leków czy artykułów spożywczych, jest montowana przede wszystkim dla większego komfortu jazdy. Ale też w wielu przypadkach jest po ...
Audi Q8 e-tron edition Dakar Zainspirowany najważniejszym rajdem pustynnym na świecie, Audi Q8 e-tron edition Dakar wyróżnia się swoją unikalną stylistyką i wyjątkowymi funkcjonalnościami. Zewnętrzny design tej specjalnej edycji przyciąga uwagę ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.