Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
ACSznycel napisał(a):Problem (albo zaleta jeśli chcesz autem jeździć długo) z silnikiem 1.8 (1.5 pewnie też) w Lancerze jest taki, że docierał się okropnie długo - w zasadzie dopiero przy 30-35tys. km osiągnął najlepsze spalanie i osiągi też
ACSznycel napisał(a): 1.8 zaraz po zakupie w mieście zjadał 10-11l/100km, teraz dla odmiany poniżej 9.
ACSznycel napisał(a):Jak nie ma korków albo dużego ruchu to palił mniej, ja podałem spalanie nie w trasie/cyklu mieszanym tylko podczas porannych dojazdów do pracy w Warszawie i powrotów popołudniu, max korków nie było ale ruch spory. Nie chodzi zresztą o konkretne wartości, tylko o to że - w moim przypadku - zauważyłem znaczący spadek spalania wraz z docieraniem się silnika aż do 30tys. km...
ACSznycel napisał(a):Wiesz - jak będziesz robił manewry na parkingu to może i średnie spalanie skoczyć do 30l/100km. Ogólnie po Warszawie to tak jak mówię: 8-11 litrów, przy czym pewnie dałoby radę zejść poniżej 8 ale nie mam takiego stylu jazdy i nie chcę się "męczyć" ciągłym hamowaniem silnikiem, redukcjami itp.
Majk - nie znam się na tym jakoś tak super od strony technicznej, ale czemu na początku - przy takim samym stylu jazdy jak teraz palił ok. 2 litry więcej? Z tego co słyszałem niektóre wysokoobrotowe silniki potrafią docierać się nawet przez 30-40tys. km (np. w Hondzie S2000 podobno optymalne wartości oraz katalogową moc uzyskuje dopiero przy 50-60tys. km)
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MITSUBISHI. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MITSUBISHI