Lancer 2011 STUKI I PRZESTAWIANIE SIĘ KIEROWNICY

07 Cze 2012, 13:59

Witam. Mam problem z lancerem.Podczas jazdy, hamowania i ruszania występują czasami mocny stuk i przestawia się kierownica.Geometria była ustawiana trzy krotnie w servisie.Stwierdzono że stuków nie ma a kierownica przestawia się po najechaniu w dziurę lub w krawężnik.Proszę o pomoc jaka morze być przyczyna i jak mam im udowodnić że występują te stuki Pozdrawiam
tomeka
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 15 08 2008
Auto: MITSUBISHI LANCER1.8

16 Cze 2012, 15:45

Któryś element odpowiedzialny za trzymanie geometrii przedniego zawieszenia nie trzyma,bardzo łatwo będzie go wykucać w stacji obsługi nastawów zawieszenia,wystarczy tylko wiedzieć gdzie się przestawia, czyli ,którą stronę trzeba ponownie regulować, oraz ,który parametr traci wartość wymaganą.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8572
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

16 Cze 2012, 20:57

tomeka napisał(a):Podczas jazdy, hamowania i ruszania występują czasami mocny stuk i przestawia się kierownica

Myslę ze przyczyną takiego stanu rzeczy jest luzny-niedokręcony wahacz lub duzy luz na tuleji wahacza..
Co bys nie robił,jak byś nie robił i tak piekło i tak piekło.
Nie odpowiadam na PW.
Migi60
Forumowicz VIP
 
Posty: 6188
Miejscowość: Polska
Prawo jazdy: 10 07 1979
Auto: OPEL CORSA
Silnik: 60KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...