LANCIA YPSILON kontra FIAT PUNTO

17 Sie 2008, 18:11

Witam wszystkich
Jestem zarówno początkującym kierowcą jak i początkującym na tym forum i poszukuje pierwszego w moim życiu samochodu, który miałby służyć jako coś na czym bede mógł podszkolić moje umiejętności prowadzenia czterech kółek i zdobyciu doświadczenia nie przejmujać się tym że gdzieś nim walne bądz go zarysuje /początki ;)/. Budżed jakim dysponuje to ok 10000 zł i chciałbym żeby w tej kwocie zamknąć kupno samochodu oraz koszt ubezpieczenia i rejestracji. Mam na oku dwa samochody jeden to LANCIA YPSILON, który wybrałem z sentymentu oraz FIAT PUNTO, który wybrałem z racji zdrowego rozsądku. Proszę o porade, który z nich bedzie dla mnie odpowiedni pod wzgledem ekonomiczności utrzymania chodzi tu przedewszystkim o dostępność i cenę podzespołów /odpukać w momencie awarii/ i oczywiście spalanie itd.?
A może uważacie, że powinieniem wziąć pod uwagę jakiś inny samochód?
Z góry dzięki.
Pozdrawiam

g01
g01
Nowicjusz

18 Sie 2008, 17:35

masz chyba na mysli lancie Y ???

w lanci jest mniejszy wybor - punto bedzie popularniejsze i wiecej dostepnych czesci bedzie do niego ... wiec moga byc tansze lancia ma bardziej orginalny styl
liczy sie prawda, a nie plotki i stereotypy
Manfred
Aktywny

19 Sie 2008, 21:47

"lancia ma bardziej orginalny styl" własnie o to mi chodziło pisząc o sentymencie :)
Słyszałem, ale nie wiem czy jest to prawda, że można w Lanciach stosować zamienne części z innych włoskich samochodów także i z fiata?
Pozdrawiam

g01
g01
Nowicjusz

19 Sie 2008, 21:58

w sumie to tylko blacha inna - ksztalt ale podzespoly podobne

z lancia wielkiego kontaktu nie mialem ale na wielu elementach w uno mam tloczone fiat lancia :wink: ale silniki itp w lanci sa te same
Manfred
Aktywny

19 Sie 2008, 22:02

możesz bardzo zawieść się na tym aucie, często więcej stoją u mechanika niż pod domem...
zupazkota
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: GOP

19 Sie 2008, 22:06