Land Rover Freelander

31 Maj 2008, 13:06

Witam ;).

Odrazu mówię, że jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o terenowe samochody.

Dotychczas jeździłem tylko osobówkami które na byle kopce piasku zostawały :).

Zainteresował mnie Land Rover Freelander wiem, że to nie auto terenowe ale w 80% będzie używane na drogach publicznych a reszta do jazdy po leśny i łąkowych drogach gdzie niestety ale nie mam szans wjechać osobówką (ford mondeo).

Chciałbym się dowiedzieć coś o modelu
Freelander 2000r 1.8 benz 120 km

awaryjność - (nie chcę aby częściej stał u mechanika aniżeli jeździł :) )
dostępność i ceny części oryg/zamienników
spalanie
blacha/zawieszenie itp :)

Zastanawiam się też czy nie kupić Freelandera z instalacją gazową
ewentualnie takowej zamontować.

Z tego co wyczytałem to jest w miarę godne uwagi autko...
tylko martwię się o tą magiczną skrzynkę rozdzielczą , często przewija się w postach (hamowanie samochodu przy pełnym skręcie)

Ile może wynieść naprawa tego ustrojstwa ? żeby nie okazało się, że możnaby kupić drugi samochód :D.

Na co zwrócić uwagę przy zakupie freelandera?
AtomBoy
Nowicjusz

02 Cze 2008, 09:29

żyje ktoś na tym forum?
AtomBoy
Nowicjusz

03 Cze 2008, 09:29

sezon rajdów offroadowych w pełni, mniej mamy czasu na buszowanie w necie :wink:

jak kupić auto 4x4 masz opisane w przyklejonym temacie na górze strony.
poza tym Frelki to sympatyczne autka ale.... są to typowe SUV-y, nie nadają się w teren. z awaryjnością u nich jest jak z każdym innym autem, będziesz dbał to będzie OK, nie będziesz reagował na symptomy usterkowe to autko będzie się psuło. :wink:
wiesz jak jest... metoda naczyń połączonych - jedna część się zepsuje i zaraża kolejne.
SCARAB TEAM
Karson
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 20
Miejscowość: Kielce

03 Cze 2008, 12:09

Czytałem czytałem :) chyba całe forum już hehe.