Lanos 1,5 16v tylne hamulce

19 Sty 2012, 11:41

witam,

mam problem z tylnym hamulcem w moim lanosie 1,5 16 v 2000 r . tzn. wymieniłem jakiś czas temu sporo rzeczy, kompletny przód (tarcze+klocki + docisk ) z tyłu wymieniłem piasto-bębny lewa+prawa strona, szczęki lewa + prawa, cylinderki lewy+prawy) wymieniłem też linkę z ręcznego.

mam taki problem : zaciskam ręczny na maxa , stoję na lodzie ruszam powoli ale widzę że lewe koło się kręci a prawe jest zaciśnięte - ten test wykonałem aby potwierdzić że lewe koło nie hamuje lub hamuje bardzo słabo . zaś prawe trzyma ok, układ hamulcowy odpowietrzony chyba z 10 razy na bank dobrze.

z tym problemem zmagam się od dłuższego czasu. Pytanie brzmi jaki element może być uszkodzony ? co powinienem sprawdzić wymienić itp ??
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
adam-and1
Aktywny
 
Posty: 479
Miejscowość: Katowice
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: szukam igły ;-)
Paliwo: Benzyna

19 Sty 2012, 18:42

Przy szczękach może znajdować się regulacja ręcznego miałem tak przy fieście.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1848
Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

19 Sty 2012, 22:14

nożny też pewnie nie jest "krótki"
częsty numer samoregulatory .. nierobią, trzeba je wspomóc po zdjeciu bębnów ,
po kilku razach dogadacie się :wink:
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna

23 Sty 2012, 07:40

Samoregulatory trzeba ustawić.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Alfa Romeo Giulia GTA 1965 rok
    Pośród Alf Romeo z lat 60., które najbardziej zapadły w pamięć jej miłośników, pierwszoplanową rolę zajmuje Giulia Sprint GTA, niezaprzeczalna gwiazda wyścigów. Jej kształt jest prawie taki, jak ...
    Audi SQ5 TDI - silnik V6 diesel Biturbo o mocy 313 KM
    Silnik 3.0 TDI z podwójnym turbodoładowaniem generuje olbrzymią moc 230 kW (313 KM), a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 650 Nm i jest dostępny od 1450 do 2800 obr/min. Audi SQ5 TDI dostępne jest na rynku od 2013 ...