Lanos 1.5 1998 Cewki zapłonowe się przegrzewają

13 Lip 2013, 20:13

Witam mam taki problem wymieniłem kabel rozruchowy i podczas dłuższej jazdy te 3 cewki są strasznie są gorące nie znam się ale wydaję mi się że tak być nie powinno i do tego co chwilę odpina się jedna cewka po czym auto szarpie nie idzie jechać . Zatrzymuję się wciskam i znowu z kilometr ujadę , myślałem że po prostu ta cewka jest luźna i po najechaniu na dziurę wypada bo wypadała cały czas ta sama , ale chyba nie w tym problem bo odłączyła się też raz środkowa :( Czy możliwe że przez to że się przegrzewają wybija je..? I w czym problem co mam zrobić ..
marioo123
Nowicjusz

Prawo jazdy: 05 04 2002
Auto: lanos
Silnik: 1.5
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

13 Lip 2013, 21:02

...i do tego co chwilę odpina się jedna cewka...

A co to znaczy, że cewka się wypina? Wylatuje przewód zapłonowy, wtyczka zasilająca?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

13 Lip 2013, 21:17

Nie znam się na tym ale chodzi o te 3 przewody co do śilnika idą po dłuższej jeździe śa strasznie gorące i co chwilkę wypada jedna cewka ...wszystko było okej , ale wymienili mi kabel świece były jeszcze okej ale kabel był jakby pogryziony więc wymienili i od tego czasu jest problem ..najgorsze że jak ta cewka się poluzuje praktycznie nie idzie jechać zero mocy i szarpie..:( zatrzymuje się wciskam spowrotem tylko muszę przez ścierke gdyż takie gorące są te cewki nie wydaje mi że tak powinno być
marioo123
Nowicjusz

13 Lip 2013, 21:32

Sorki za błąd nie chodzi o cewki ..chodzi o kabel zapłonowy strasznie grzeje i wypina ..czyt. wyżej
marioo123
Nowicjusz

13 Lip 2013, 21:40

to jest ten kabel ...............................
marioo123
Nowicjusz