Lanos - rzadkie problemy z odpaleniem.

02 Wrz 2018, 18:37

Witam, na wstępie, nie znam się na motoryzacji prawie kompletnie, więc przepraszam jeśli kogoś jakkolwiek urażę, postaram się dokładnie opisać problem.
Posiadam Lanosa 1.5 86 KM z 99 roku, jestem 3 właścicielem, oryginalny przebieg na 90%+ (136k+) przez ostatnie 4 lata praktycznie stał(przejechane z 3000km). Benzyna + LPG sekwencja.
Problem pojawił się w sytuacji którą trudno mi określić. Jechałem po prostu do dziewczyny, raczej nie miałem włączonego radia lecz teraz już nie pamiętam. Mało miasta, zero korków po prostu jazda od 50 do 120 km/h. Jakieś 20km. Stanąłem pod jej domem, lekkie wzniesienie, poszedłem po nią na górę, wróciłem i Lanos się obraził, nie odpala:
Przekręcałem kluczyk, kontrolki się paliły, światło w samochodzie itp wszystko było, ale gdy przekręcałem go do zapłonu wydaje mi się, że gasły kontrolki a rozrusznik kompletnie nie reagował, było słychać coś w stylu albo "wziuuu" albo "pyyyyk" i tak za każdym razem mimo kilku prób. Następnie spróbowałem odpalić go na popych, nie udało się z mojej winy. Zrezygnowany miałem odpuścić, ale gdy wsiadłem do niego i przekręciłem stacyjkę po prostu odpalił jakby nigdy nic. Po tej sytuacji odstawiłem go do mechanika i zmienił kostkę w stacyjce, u mechnika przed wymianą za każdym razem palił, po wymienianie kostki też palił długo. Aż do przed wczoraj.