Leasing na auto używane

14 Wrz 2023, 09:35

Witajcie, mam pytanko do praktyków (czyli Was) czy jest możliwe wzięcie leasingu na auto używane (z rocznika 2010-2015 na kwotę ok. 35 tys) zaznaczę, ze w tych kwestiach jestem zielony i na tych procedurach się nie znam. Pytam bo się zastanawiam
Nad kupnem takiego auta (wzięciu leasingu)
Drugie pytanie- czy takie auto musi być wzięte z jakiegoś autoryzowanego salonu czy jest jakaś możliwość zakupu np. W komisie lub z prywatnych rak?( i jak to wyglada w praktyce) za wskazówki z góry dziekuje
P.s pewnie później będę zakładał temat odnośnie wyboru auta:)
defens
Początkujący

Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Renault Megane
Silnik: 1.9 Dti 98km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 1999

14 Wrz 2023, 10:22

defens napisał(a):czy jest możliwe wzięcie leasingu na auto używane (z rocznika 2010-2015 na kwotę ok. 35 tys)

Teoretycznie tak o ile znajdziesz taką ofertę u leasingodawcy, a z tym nie jest łatwo i w praktyce nie dostaniesz takiego leasingu bo im się nie opłaca. Duża szansa jest na otrzymanie leasingu na samochody nowsze np. od pierwszego właściciela takie do 3-4 lat ale tu też jest sporo obostrzeń które trzeba spełnić itd.
defens napisał(a):czy takie auto musi być wzięte z jakiegoś autoryzowanego salonu czy jest jakaś możliwość zakupu np. W komisie lub z prywatnych rak?
Najlepiej jak z takiego salonu bo wtedy jest szansa że oni będą mieli ofertę dla ciebie z leasingiem na takie auto.
Rokiko
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 35

14 Wrz 2023, 10:40

Gdzie najlepiej szukać takich aut? Czy poza salonami dealera danej marki zostaje tylko jakiś salon np. AAA auto?
P.s czy biorąc auto w leasing mogę (sam na własny koszt) zamontować LPG?
defens
Początkujący

14 Wrz 2023, 10:46

defens napisał(a):zostaje tylko jakiś salon np. AAA auto?
Zadzwoń do nich z takim pytaniem i będziesz miał wszystko jasne :)
defens napisał(a):P.s czy biorąc auto w leasing mogę (sam na własny koszt) zamontować LPG?