Pogubiłem się bo raz chcesz wydmuszkę na tor a potem już jej nie chcesz
Powtórze Ci s13 jest kiblem. Szybkość auta to nie tylko moc.
S14, s13 na tą chwilę jest dobrym materialem na klasyka do trzymania pod kocem a nie wybebeszania i modzenia a potem upalania.
Evo/sti jest z nimi podobna syt.idealne pod koc.
Jak chcesz kozackie evo to kup 7-9 a nie starego dziada 3-6. Gdzie i tak przy 7-9 będą mega upierdliwości serwisowe.
O rb26 zapomnij a do tego silnik nie warty swojej ceny.
Wszytkie te auta łączy brak nowych części a używki są wyjechane. Szpeni od dłubania jak na lekarstwo Ci za normalną kasę z mega wiedzą mają terminy po pół roku a Ci co nie mają terminów aż tak dalekich ceny usług mają z kosmosu.
Jeżeli chcesz dłubać to pomyśl o is300 bo inwestując w niego 50k masz 2jz który siedzi tam seryjnie, masz singla i manuala, skrzynia bmw 6b, do tego dyfer z półośkami seria, super prowadzenie.
2jza zrobisz na 600km/600nm zaje fajnej charakterystyki na seryjnej głowie.
Do upalanek idealny temat.
P.s.
I żeby nie było upalałem praktycznie wszystkie w/w auta oraz znam ludzi ktorzy się nimi profi zajmowali/zajmują.
Jutro mam testy kolegi evo9. Sprzęgło głowica, strok po taniości 25k.
Czas złożenia 7mcy gdzie kilka mcy to przesyłki gratów i lawety od szpenia do szpenia.
Patrzyłem tak z ciekawości na ogł.s13/14 to jest obecnie 5szt.w tym 13ka za 40k z sr i 14ka za 47k
![Zmieszany :?]()
Lipa.