
W reklamowym klipie, zatytułowanym "Niech żyje król" ("Long Live the King"), główny bohater filmu T’Challa (Chadwick Boseman), ukrywając się pod postacią Czarnej Pantery ma odzyskać skradzione vibranium – mityczny surowiec występujący tylko w jego ojczystym kraju Wakanda – i niemal jednocześnie reprezentować swój kraj jako jego król na międzynarodowej konferencji. Jedynym pojazdem, wystarczająco potężnym dla superbohatera i odpowiednio prestiżowym dla króla, jest Lexus LS 500 F SPORT. W filmie występuje również luksusowe, wyczynowe coupe Lexus LC 500.

Doskonałym podkładem muzycznym dla mocnego wejścia Czarnej Pantery i Lexusa LS 500 F SPORT jest piosenka "Legend Has It" w wykonaniu Run the Jewels, użyta również w zwiastunie filmu. Utwór pochodzi z albumu "Run the Jewels 3" który zadebiutował na pierwszym miejscu listy Billboard Top R&B/Hip-Hop Albums.
Klip "Long Live the King", wyreżyserowany przez Samuela Bayera, wykorzystuje fragmenty filmu, w których możemy zobaczyć występujące w nim postaci. To między innymi Shuri, siostra głównego bohatera (Letitia Wright), czy członkinie Dora Milaje, sił specjalnych Wakandy (Janeshia Adams-Ginyard, Marija Abney i Zola Williams). Podczas kręcenia klipu użyto oryginalnych kostiumów i rekwizytów z filmu, w tym kostiumów Czarnej Pantery / króla T’Challa, bojowych strojów Dora Milaje czy pojemników z vibranium. Scenę walki zaaranżował Jonathan (JoJo) Eusebio, który odpowiadał za choreografię walk w filmie, a za efekty specjalne odpowiadało studio Luma, które dla filmu stworzyło efekty specjalne związane ze strojem Czarnej Pantery. Reklamę nakręcono nocą w centrum Los Angeles z użyciem specjalnego systemu oświetlenia.
Reklama przeznaczona do emisji podczas Super Bowl jest częścią wspólnych działań Lexusa i Marvel Studios, związanych z filmem "Czarna Pantera". Obejmowały one również imprezę tematyczną podczas Comic-Con International w San Diego w lipcu ubiegłego roku oraz zaprezentowany wówczas komiks "Czarna Pantera: dusza maszyny", przygotowany przez Marvel Custom Solutions, który jest diś dostępny w internecie. W październiku, przed targami SEMA, Lexus przedstawił limitowaną edycję Inspiration Series seryjnego modelu LC, która trafi do sprzedaży wiosną, a także koncepcyjny model Black Panther Inspired LC.
W tym roku Lexus zaprezentuje się podczas Super Bowl po raz czwarty. W czasie Super Bowl 2017 emitowana była reklama "Man and Machine", klipy Lexusa towarzyszyły też mistrzostwom w latach 2015 i 2012.
źródło: Lexus, complexPR