Kolejny update stanu samochodu - wymiana oleju w silniku na Motul z filtrem Bosch oraz wymiana oleju w skrzyni i dyfrze na RedLine (ponad 100zł za butelkę 0,94l z przesyłką - wchodzi ok. 3,1l)
Dodatkowo filtr powietrza Knecht oraz kabinowy, który czeka na założenie po odgrzybieniu klimy.
Miałem metaliczne stuki za które były winne źle zabezpieczone tylne klocki hamulcowe - naprawa gratis
![Uśmiechnięty :)]()
[zdjęcie wygasło]
Obecne koszty eksploatacji po roku użytkowania:
- 202 300km - wymiana żarówki pozycyjnej W5W lewy przód - 0zł
- 202 750km - wymiana podświetlenia tablicy rejestracyjnej na LEDowe - 70zł
- 204 100km - 16.07.2015 - wymiana przednich tarcz hamulcowych TRW, wymiana przednich klocków hamulcowych TRW, wymiana płynu hamulcowego TRW DOT 4, regeneracja zacisków hamulcowych obydwu osi - 1000zł
- 205 250km - wymiana wycieraczek na hybrydowe Denso - 89zł
- 205 500km - wymiana żarówki pozycyjnej W5W prawy przód - 0zł
- 206 600km - wymiana żarówek mijania HB4 na OSRAM Cool Blue - 76zł
- 206 650km - wymiana żarówek pozycyjnych W5W w reflektorach na niebieskie - 6zł
- 209 100km - wymiana dwóch łączników stabilizatora na FEBI Bilstein (270zł), montaż 8miu poliuretanów w przednich wahaczach i 3 w maglownicy (500zł), wymiana zacisku hamulcowego lewy przód na używany z IS300 (120zł), wymiana dwóch sworzni wahacza na OYODO (240zł), wymiana klocków hamulcowych tył TRW (146zł). Robocizna 330zł.
- 209 120km - ustawienie pełnej geometrii obydwu osi (120zł)
- 210 600km - 11.05.2016 - wymiana: oleju na Motul 8100 X-Clean+ 5W30 (152zł), filtra oleju Bosch (25zł), oleju w skrzyni biegów i dyferencjale na RedLine MT-90 (417zł), filtra powietrza na KNECHT (51zł). Łącznie z robocizną - 715zł
Suma: 3 682zł