damian87 napisał(a):postanowiłem ustawić gaz po czasach wtrysków i do tego sprawdziłem LTFT na PB i LPG.Dodam że u mnie jeden bank jest od cylindrów 1,2,3 i drugi od cylindrów 4,5,6. Otóż na PB jest -2.3% i -3% ale za to na LPG jest -20.3% i +3%. o co Chodzi? coś nie tak z którymś wtryskiem gazu?
Ale to na LPG to ci się ustawia średnia taka po jakimś czasie, czy podałeś tą wartość dla jakichś konkretnych obrotów?
Tak czy inaczej, taka wartość może wskazywać, że któryś wtrysk porządnie leje i komp zubaża mieszankę. Pozamieniaj miejscami wtryski - nie zapomnij o zamianie wtyczek razem z nimi! Zobacz wtedy czy zmieniają się korekty.
damian87 napisał(a):Mam pytanie i proszę mnie od razu nie mieszać z błotem... bo do tej pory stroiłem instalacje za pomocą autoadaptacji teraz chce to zrobić po korekcie czasów wtrysków, czy po autokalibracji tak jak przy strojeniu przez autoadaptacjie usunąć mapę benzynową i gazu czy mapy benzynowej nie kasować?
Jak masz starą mapę benzynową to powinno się zrobić tak:
-zerujesz korekty w ECU samochodu, jeździsz tylko na benzynie kilkanaście/kilkadziesiąt kilometrów aż uśrednią się korekty dla PB
-kasujesz starą mapę benzyny i zbierasz nową, oczywiście nie robisz tego jak d...l i jak to niektórzy mówią, że sobie jeździsz parę dni czy kilometrów aż się zbierze tylko za jednym podejściem zbierasz to tak aby pokryć kropkami cały zakres obciążeń
-jak benzynowa jest zrobiona to możesz bawić się z ustawianiem LPG, nie musisz już kasować benzynowych, ale możesz cały czas kasować gazowe
Też mam Staga, ale miałem KME Diego i w Diego się sensowniej te mapy ustawiały. W Stagu jak trochę jeździsz to zaczyna się to na wykresach rozjeżdżać i odchyłka się zmienia co chwila
Zasada przy tym Stagu jest taka, że ma być dobrze ustawione w momencie pierwszej regulacji. Jak będziesz jeździł dłużej i potem wchodził w mapy to mogą wyjść dziwne rzeczy z tego co wiem i żeby się upewnić czy jest dobrze to znowu trzeba by sprawdzać po tych korektach itp.