

Samochodom wyścigowym towarzyszyły dwa Lexusy LC 500. Auta ozdobiono kolorami białym, czerwonym i niebieskim i wyposażono w kolorowe felgi Rotiform. To nawiązanie do barw narodowych Stanów Zjednoczonych, bowiem wyścig odbywał się 4 lipca, a więc dokładnie w amerykański Dzień Niepodległości. Samochody bezpieczeństwa bazowały na najnowszej, ulepszonej odsłonie Lexusa LC 500. Auto ma obniżoną o około 10 kg masę nieresorowaną, nowe nastawy zawieszenia czy udoskonalony, 10-biegowy automat. Zaś pod maską samochodu nadal pracuje dobrze znana, 5-litrowa V-ósemka, której moc w USA przekracza 470 KM.

Japońskie coupé w patriotycznych barwach najwyraźniej dodało skrzydeł kierowcom Lexusa startującym w rywalizacji na torze Daytona. Przedstawiciele ekipy AIM Vasser Sullivan po raz pierwszy zajęli podwójne podium w klasie GTD. Jack Hawksworth, Aaron Telitz i ich Lexus RC F GT3 nr 14. zwyciężyli, a Townsend Bell i Frankie Montecalvo doprowadzili kolejny egzemplarz RC F GT3 na drugie miejsce podium.
