
2. LFA wygrał w klasie SP8 i na 28. miejscu w klasyfikacji generalnej
3. Dwóch nowych kierowców otrzymało szansę zdobycia doświadczeń na torze Nurburgring
Przygotowując się do nadchodzącego 24-godzinnego wyścigu na torze Nurburgring,
zespół Gazoo Racing przygotował dwa samochody Lexus LFA, które wzięły udział w 57. wyścigu ADAC Westfalenfarth, pierwszym z serii VLN (Association of Nürburgring Endurance Cup Organisers) w 2010 roku.






Juichi Wakisaka i Kazuya Ohshima, mistrzowie japońskiej serii Super GT w 2009 i 2007 roku, otrzymali możliwość zajęcia miejsca za kierownicą Lexusa LFA po raz pierwszy podczas wyścigu. Zostali zaproszeni do zespołu przez Akirę Iida, który prowadził LFA podczas wyścigu w roku ubiegłym.
Po kwalifikacjach, które LFA zakończyło na 52. miejscu, po niezaplanowanym pobycie w strefie serwisowej na początku wyścigu, co spowodowało spadek na 143. pozycję, Lexus LFA systematycznie odrabiał straty, by zakończyć wyścig jako zwycięzca w klasie SP8, a w klasyfikacji generalnej na 28. pozycji.
Rekordowe, najszybsze okrążenie Lexus LFA pokonał w 8’44.074, co pozwoliło dołączyć do 20 najszybszych aut wyścigu.
Kolejną próbą zespołu Gazoo Racine LFA będzie 35. wyścig DMV, drugi w 2010 roku z serii VLN.