

Trudno na razie rozszyfrować drugą literę nazwy LM, za to oznaczenia liczbowe pozwalają z dużym prawdopodobieństwem określić rodzaj jednostki napędowej. Przez analogię z wprowadzoną właśnie na rynek siódmą generacją popularnego sedana Lexus ES, LM 350 byłby napędzany 3,5-litrowym silnikiem V6 2GR-FKS, zaś LM 300h – hybrydową jednostką napędową z nowym czterocylindrowym silnikiem rzędowym Dynamic Force A25A-FXS o pojemności skokowej 2,5 litra.
POLECAMY Silnik 8AR-FTS turbo "200t"
LF-1 Limitless został zaprojektowany w należącym do japońskiego koncernu kalifornijskim studiu Calty Design Research. Koncepcyjny model zrobił na wystawie w Detroit ogromne wrażenie, a podczas premiery LF-1 ówczesny szef Lexus USA Jeff Bracken powiedział wprost: "Musimy zbudować ten samochód". W rozmowie z Automotive News dodał, że LF-1 może się stać dla marki kolejnym – obok LC 500 i nowej generacji limuzyny LS 500 – "samochodem halo", nie tylko ze względu na wybitną stylistykę, ale i najbardziej atrakcyjny dla firmy segment cenowy. "Wyższa strefa rynku aut luksusowych to obszar, w którym chcielibyśmy wzmocnić naszą obecność" stwierdził Bracken. Według branżowych mediów, model miałby trafić na rynek w roku 2021.
źródło: Lexus, complexPR