Licznik spalania

03 Kwi 2011, 10:57

Nie wiedziałem dokładnie gdzie umieścić ten temat i napisałem tu. Mam takie pytanko. Czy można zainstalować licznik spalania, żeby mi wskazywał ile pali?
Giacobbe91
Początkujący

Miejscowość: Strzelno

03 Kwi 2011, 11:13

wiesz że też chciałem zrobić taki licznik w cc tylko wyprzedziłes mnie tym tematem :razz:
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

03 Kwi 2011, 13:21

Kiedyś obił mi się o oczy artykuł na ten temat,możesz oczywiście.Odpowiedni przepływomierz i komputerek z wyświetlaczem,montowany w środku autka.Wtedy to kosztowało(wiele lat temu )ok 500 zł bez montażu,teraz nie mam pojęcia.
PhantomASA1
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Kwi 2011, 15:08

tia tylko wyskalowanie tego masakra :mrgreen:
ogólnie jeśli chcesz sobie chwilowy pobór powietrza to lepiej sobie założyć zwykły vakuometr :wink:
rzecz ptosta do założenia i bezawaryjna, pokazuje chwilowe zmiany podciśnienia w kolektorze (za czym idzie zapotrzebowanie na powietrze) :wink:
do tego jest to pomocne urządzenie w diagnostyce ;)
[link do oferty na Allegro wygasł]
ja mam coś takiego tyle że zamontowane na stałe :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

03 Kwi 2011, 16:02

PhantomASA1 napisał(a):Odpowiedni przepływomierz i komputerek z wyświetlaczem,montowany w środku autka

seryjnie taki wskażniczek montowano w Mercach Wschodu - bodajże od 1985r:???:
niestety przepływomierz lubił sie blokować /jakość i czysytość paliwa/
i tym samym dopływ paliwa :evil:
- więc było troche kierowników, którzy ratowni byli na ...lince do warsztatu,