Limuzyna do 35k

29 Paź 2018, 09:44

Raziel11 napisał(a):Za to jak podaje 1.6 mpi to pierwsi krzyczycie ze to nie jedzie...

Ja nie krzyczę. 1.6 nie, że nie jedzie tylko pali sporo jak na swoje osiągi i już kiedyś to było wyjaśniane ale część z osób tego nie przyjęła do wiadomości aby nie pisać samego "nie jedzie".

2.0 T 170KM ma tylko automat dlatego porównaj 1.8T z Multitroniciem w 2WD. W wersji 200KM ma lepszą elastyczność, a nie o wiele gorszą od 1.8 163KM i w dodatku lepiej współpracuje z LPG (głowica nie ma tendencji do przegrzewania jak 1.8 z 20 zaworami). Nie mam zamiaru opisywać softów, bo nie każdy się w to bawi i są też tacy co więcej psują takimi softami (np. u mnie w okolicy).
Nie mówię, że to super mega auto (jak wspomniałem nie wygląda) ale w tej cenie będzie bezpieczniejszym i sensowniejszym wyborem od A4 B8, A5 czy nawet e90. Jak zostawisz swoje stereotypy, to nie ma wielu rzeczy, do których byś się czepił.
Także skończ swoje durne wywody z krajem pochodzenia i zacznij oceniać określony model ;)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Paź 2018, 10:04

Jest bezpieczniejszym wyborem tylko ze względu na inny target, a o problemach 1.8t z gazem to pierwsze słyszę, ten silnik to również klasyka pod lpg
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Paź 2018, 10:20

Riazel11 i tak autor się nie zdecyduje, bo ma być premium choćby miał dołożyć 10k. My polecamy co jest dobre.

Klasyka ale 1.8T miały problemy z przegrzewającą się głowicą na benzynie, co skutkowało uszkodzeniem uszczelki. Przy zakładaniu LPG łatwo to spotęgować, bo spalanie gazu wytwarza znaczenie wyższą temperaturę. Nieumiejętny gazownik łatwo może go zepsuć, a potem tworzą się historie, że to przez turbinę.
W przypadku gazu im mniej zaworów tym lepiej, dlatego m.in. 1.6 MPi 8V są tak dobre.
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

29 Paź 2018, 10:51

Ja wgl nie jestem zwolennikiem gazu bo dla mnie to kolejny element ktory moze sprawiać problemy. W 1.8t najpoważniejszy problemem jest zatykajacy sie smok oleju dlatego warto co jakiś czas zrzucić misję i wyczycic
Raziel11
Stały forumowicz
 
Posty: 1478
Zdjęcia: 20
Miejscowość: Wałbrzych
Prawo jazdy: 21 03 2016
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Seat Leon 1P / Cupra R
Silnik: 1.6 MPI / 2.0 TSI
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

29 Paź 2018, 11:08

No niestety 1.8T to nie jest silnik idealny pod LPG. Po pierwsze głowica, były jakieś akcje z tym ale to nie takie problem jak fakt występowania turbo. Turbo w połączeniu z polskimi gazownikami którzy wiercą dziury w kolektorze na aucie a instalację ustawiają bez wyjazdu z garażu i na oko to zabójca dla silnika.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic
    Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
    Top 10 najpopularniejszych hybryd plug-in
    Najwięcej samochodów z napędem PHEV w pierwszej połowie tego roku zarejestrowała marka BMW. Dokładnie 300 samochodów stanowi 23% wszystkich PHEV zarejestrowanych w tym okresie. Na drugim miejscu znalazła się ...