Hej wszystkim,
Dzięki za wszystkie dotychczasowe opinie,
Jestem już po jeździe Audi A8 4.2 Quattro 310 KM, z 99 roku. Auto proste prawdopodobnie nie bite sprowadzone ze Szwajcarii, 267 tys przejechane wg. książki serwisowej, piękny butelkowy metallic. Auto bez instalacji gazowej, i co dla mnie ważne z 1-ręki.
+ Co do wyglądu to bardzo ładnie wygląda, tu udało się Audi zachować tradycyjność z nowoczesnością.
+ Napęd
4x4 bardzo fajnie w wyjeżdżaniu i podjeżdżaniu pod wzniesienia
+ W środku pełne wyposażenie, silnik bardzo dynamiczny i zrywny.
+ Ładne czarne wnętrze i uporządkowana i dobra funkcjonalność.
+ Dobre hamulce
- Zawieszenie moim zdaniem jest zbyt sprężyste i ma problem z kostką (kocie łby) np.
- Zbyt nerwowe i za lekkie wspomaganie
Szczególnie zawieszenie nie pasowało mi do tego typu limuzyny, za bardzo sportowe moim skromnym zdaniem. Ale zobaczę jak to się ma do Lexusa LS 400.
Audi V8 chyba nie będę nawet szukał, bo jak to jest poprzednik A8 to wątpię, że lepiej niż następca to jeździ.
Tego Lexusa muszę zobaczyć. Mój mechanik twierdzi, że LS-y to bardzo dobre auta i spokojnie do 30 tys zł. powinienem do roku 95 dostać z 1/2 ręki. Ciekawie wyglądają modele od 89-94 roku. Te mi się najbardziej "nadwoziowo" podobają i w środku.
Co do GS to powtarzam, że chciałbym dużą limuzynę, nie auto klasy E konkurujące z BMW serii 5 i Mercedesami W210. Poza tym wnętrze GS jest jak dla mnie trochę za awangardowe i plastikowe przynajmniej ze zdjęć. Zegary wyglądają jak podświetlenie zegarka Casio Indiglo
Wizualnie XXI wiek:)
Auto musi mieć co najmniej około 5 metrów lub więcej - bez ograniczeń do góry. GS z tego jeśli wikipedia jest wiarygodnym źródłem ma ledwo ponad 4,8m.
Segment F jest jedynym jaki mnie interesuje. Auto może być stare pod warunkiem, że będzie unikatowe może "amerykaniec" jakiś ?
Czy Opel Senator to jest już klasa F? Omega A to przecież konstrukcja rywalizująca z W124 i z E34 BMW. Piekielnie tanie te Senatory są, a piękne auto - usterkowe czy jak? Czy ludzie narzekają na psujący się układ Dual Ram ?.
Co do W140 to podobno świetne auto, bardzo duże w środku i reprezentatywne z zewnątrz. Zapomniałem dopisać (przepraszam), że broń Boże nie turbodiesel/diesel. Nie wyobrażam sobie że 150 KM napędzi tak ciężkie auto. Chciałbym zaznaczyć, że miło by było, aby samochód miał co najmniej min. 250 KM i skrzynię automatyczną.
Dziękuje