Lpg do 10K - corola 1.4 vvti

03 Kwi 2018, 17:00

Witam,

czy ten samochód z zamontowanym gazem to dobry wybór ?
Opinie jest wiele, najbardziej martwi mnie ta,że gdy skończy się możliwość regulacji luzu zaworowego to głowica do roboty ( 2-2,5k). Przy tym przebiegu możliwe ,że to nastąpi prędzej jak później.
Natomiast drugi obóz twierdzi, że niezniszalne jednostki nawet z LPG.

Poniżej link do ogłoszenia.
szukam do 10k, najlepiej już z zamontowanym gazem ( dolnośląskie)
Prosze kolegów o opinie jak to jest z tymi 1.4 vvti

[link do oferty na Olx wygasł]
bruklim
Nowicjusz
 
Posty: 9
Prawo jazdy: 10 05 2013
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Japońskie
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna

03 Kwi 2018, 18:49

bruklim napisał(a):Natomiast drugi obóz twierdzi, że niezniszalne jednostki nawet z LPG.


Kwestia tego jak się dba

bruklim napisał(a): najbardziej martwi mnie ta,że gdy skończy się możliwość regulacji luzu zaworowego to głowica do roboty ( 2-2,5k).


Kiedy kończy się regulacja wtedy wymienia się "sklankę" - raczej nie skończą się wszystkie na raz.
Za 2-2,5k to kupisz dwa "nowe" silniki

bruklim napisał(a):czy ten samochód z zamontowanym gazem to dobry wybór ?


Za dużo zmiennych. Na początku dowiedziałbym się jak długo zamontowana jest instalacja i czy ktoś to w ogóle serwisował.
Invi
Forumowicz VIP
 
Posty: 6604
Przebieg/rok: >50tys. km

04 Kwi 2018, 09:21

Dokładnie tak jak mowa powyżej, czyli wszystko zależy na jakich podzespołach jest lpg oaz jak poprzedni właściciel dbał o swoje auto. Warto przed zakupem odwiedzić dobry serwis aby się potem nie rozczarować.
SpaCar
Początkujący
 
Posty: 52
Auto: Peugeot 407
Silnik: 2.0 HDI
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna