LPG do Lexusa LX 470

11 Cze 2016, 16:47

Co wsadzić do Lexusa LX 470? Silnik 4.7, 2005r. Auto ma przejechane 180tys km. Silnik spory więc przydałaby się mocna instalacja.
Oski
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 13 06 2000
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Lexus LX 470
Silnik: 4.7
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

11 Cze 2016, 20:41

Mocna instalacja to przede wszystkim reduktor i wtryskiwacze. Do V8 proponuję zdecydowanie zamiast han to, co je wypiera - herculesy. ile tam kucy? 272? Jak tak, to kme twin reduktor. On 400 Km obrobi. do tego elektronika z wyższej półki, zenit pro dedykowany do 8 cyl. i kumaty monter, żeby się nie okazało, że podzespoły masz idealne, a ktoś zdupcy robotę.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

12 Cze 2016, 12:08

Silnik dokładnie 4670cm3 UZJ100 202kw czyli 272km. No właśnie myślę o czymś solidnym, żeby mieć jeszcze zapas mocy. Gazował będę pewnie w okolicy Łodzi, może ktoś, kogoś zna godnego uwagi?
Oski
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 13 06 2000
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Lexus LX 470
Silnik: 4.7
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

12 Cze 2016, 12:45

Michał Korytek damp-pol. Pogadaj z nim. Na malowniczej ma zaklad . Ogarnięty juz nie młodzieniec a jeszcze nie stara wyga. Kumaty. Czyli moc, jak sadzilem. To zestaw odpowiedni jak najbardziej. Solidny. Na ster masz 5 lat gwarancji. U Michala na montaż ma gwarancje ogolnopolska. Koronne argumenty, które możesz z nim przegadać.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

12 Cze 2016, 23:40

Zgadzam sie z forumowicz. Że tu potrzebny kumaty montazysta. a do takiego silnika to najważniejsze odpowiednie wtryski i reduktor - to one odpowiadają za moc. Herculesy - ok Reduktor Twin - ok. Zenit Pro jak najbardziej ok.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

10 Lip 2016, 16:49

Dzięki za info. Byłem już w kilku warsztatach w Łodzi i zdania są podzielone, jednio mówią o tym, drudzy o tamtym. Gazownik z polecenia mówił o Zavoli lub P&D ??
Forumowicz i Piotrek123 - pytanie, co Wy macie wsadzone??
Oski
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 13 06 2000
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Lexus LX 470
Silnik: 4.7
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Samochód dla niepełnosprawnego kierowcy
    Odsetek osób niepełnosprawnych w Polsce wynosi ponad 12% mieszkańców, czyli 3,1 mln obywateli. Podobnie sytuacja kształtuje się w całej Europie. Najczęstszą przyczynę niepełnosprawności stanowią schorzenia układu ...

10 Lip 2016, 17:58

Duże auto dużo mocy i jeszcze więcej momentu obrotowego. Pytanie podstawowe czy chcesz mieć zamontowaną instalację czy chcesz jeździć na gazie. Jak chcesz jeździć na gazie proponował bym 2 reduktory np. KME Silver bardzo szybkie wtryskiwacze np. hercules czy hercules BF i sterownik ZENIT Pro OBD . Jednak wszystko w rekach gazownika. Co mogę jeszcze poradzić to nie oszczędzaj na instalacji raz wydajesz pieniądze i cieszysz się z oszczędności, a nie jeździsz ciągle na poprawki.
djkranc
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 989
Zdjęcia: 6
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Skoda Fabia / Citroen C5
Silnik: 1.4 16v / 2.0 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

28 Sie 2016, 16:21

Oski napisał(a):Gazownik z polecenia mówił o Zavoli lub P&D


Pod ten silnik zdecydowanie BRC P&D. Tylko ważne czy ten gazownik z polecenia montował już instalację pod taki silnik. I czy strojenie wykonuje w trakcie jazdy? Czasami warto przejechać parę km do kogoś kto ma z takimi silnikami doświadczenie
lotek33
Aktywny
 
Posty: 283
Zdjęcia: 3
Auto: vw golf 3
Silnik: 1.6
Paliwo: Benzyna + LPG

28 Sie 2016, 18:58

Mój vector ma silnik z bezpośrednim wtryskiem, więc instalację mam taką, która łyka jednocześnie Pb w małych ilościach. Zdecydowałem się na zenita directa z reduktorem silver kme i czarnych hanach. to jest taki zestaw dedykowany do mojego silnika. i o produkcie mam bardzo dobrą opinię.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

29 Sie 2016, 20:44

ja w 233 konnym BMW mam Zenita Pro OBD - zero problemów a już przejechałem ponad 20K km. i wymieniłem tylko filtry. ale to santard. WIęc mogę śmiało polecić.
Piotrek123
Aktywny
 
Posty: 259
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 13 01 2008
Auto: BMW 328xi
Silnik: 3,0 234 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sport/Coupe
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2008

05 Wrz 2016, 18:29

Jeśli chodzi o montaż to wolałbym zlecić to komuś dobremu i zainwestować w coś sprawdzonego niż w coś, przez co będę odwiedzał gazownika regularnie... Po gazownikach jeździłem tak o, bez polecenia... Macie może jakieś fotki albo filmiki z montażem?
Oski
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 13 06 2000
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Lexus LX 470
Silnik: 4.7
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

06 Wrz 2016, 21:07

Masz w Lexusie między 234 a 277KM więc postaw na KME Twin do tego weź Zenita Pro bez OBD lub Techa wtryski Hercules lub Baracuda. Jak wyżej wszyscy piszą postaw na sprawdzony warsztat a nie na szope, Pamiętaj że to TY płacisz i wymagasz więc dobrze by było aby gazownik zrobił robotę dobrze.
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014

17 Wrz 2016, 16:02

Wtryskiwacze myślałem żeby wsadzić jakieś większe aby był jeszcze dodatkowy zapas mocy ale zobaczymy co powie gazownik. Z tego co wiem niektórzy montują dodatkowo lubryfikację, cenowo do zniesienia. Pytanie, czy inwestować w to?
Oski
Nowicjusz
 
Posty: 14
Prawo jazdy: 13 06 2000
Przebieg/rok: 17tys. km
Auto: Lexus LX 470
Silnik: 4.7
Paliwo: Benzyna
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

17 Wrz 2016, 16:24

wtryskiwacze muszą być dopasowane. reduktor jak będzie do mniejszej mocy, z większym zapasem - ok. wtryski muszą być dopasowane (inaczej mogą być historie typu lejący wtryskiwacz). hercules BF albo jakieś barki. Na pewno będziesz happy.
Forumowicz
Aktywny
 
Posty: 449
Prawo jazdy: 01 01 1980
Przebieg/rok: 11tys. km
Auto: Opel Vectra
Silnik: 2,2 16V 155KM direct
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2009

18 Wrz 2016, 09:37

Nie warto inwestować w lubre - zostaw nie dotykaj się niech gazownik dobierze Ci odpowiedni próg dotrysku benzyny będzie dużo lepiej i czyściej. Co do wtryskiwaczy też poleciłbym Herculesy
golfiarz
Aktywny
 
Posty: 339
Prawo jazdy: 13 04 1983
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Vw Golf VII
Silnik: 2.0TFSI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2014