Luksusowa limuzyna do 25 tys ?

24 Kwi 2017, 20:49

mam tu dwie e38
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

jak mógłby ktoś spojrzeć i wychwycić coś z ogłoszenia byłbym wdzięczny
karol100a
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Miejscowość: Białobrzegi
Prawo jazdy: 17 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.9 TDI ASV 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

24 Kwi 2017, 21:27

Pół roku? Bardzo optymistycznie.
Swego czasu 2 lata szukałem A6 C4, kiedy było ich ponad 200 sztuk na allegro, prawie codzienne przeglądanie ofert... czasami lepiej nie znać się na autach.
szpilka86
Nowicjusz
 
Posty: 16
Prawo jazdy: 11 10 2004
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: a4 b5
Silnik: 1.9 ajm
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

24 Kwi 2017, 21:32

szpilka86 napisał(a):czasami lepiej nie znać się na autach.

ojjj tak :yes:
karol100a
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Miejscowość: Białobrzegi
Prawo jazdy: 17 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.9 TDI ASV 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

24 Kwi 2017, 22:18

karol100a napisał(a):mam tu dwie e38
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... 2409e95920


[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] ... d29acccd56


Obie cudne... 2.8 będzie najtańszym w utrzymaniu i najekonomiczniejszym silnikiem w e38. Pytanie czy liczy się dla Ciebie ekonomia czy pomruk V8 i osiągi. V8 będzie znacznie droższe w eksploatacji i ewentualnych naprawach.
Wbrew obiegowej opinii nawet to skromne 2.8 jak jest zdrowe to będzie całkiem żwawe.
Jednak 4.4 to już inna bajka a dźwięk 8 garów jest bezcenny... :mrgreen:

Na prawdę polecam e38, ten samochód ma coś w sobie.. Na początku wkur...ło mnie niemiłosiernie spalanie i gabaryty gdy szukałem miejsca parkingowego na osiedlu. Trzeba sobie powiedzieć, że w mieście pali sporo i obojętnie jak ekonomicznie będziesz jechał to i tak swoje łyknie. Ale... po całym dniu w pracy gdy wracam nieraz ostro wkurzony i zmęczony i usadowie się wygodnie w e38 to nagle stresy mijają, czuje się zrelaksowany i odprężony :mrgreen: a gdy depnę i usłyszę pomruk V8 to nawet w najbardziej zjebany dzień mam rogala na ryju :mrgreen:

E38 to ostatnie bmw o klasycznej linii bmw. A jak to mówią klasyka się nie starzeje. Czyste, zadbane i błyszczące e38 nadal na drodze może wzbudzać zainteresowanie. Parkując koło kilkanaście lat młodszych passatów, insigni, mondeo czy innych plastikowych samochodów na pewno nie poczujesz się gorszy. Ktoś może powiedzieć, że to stare, że tanie itp. Ale gwarantuję, że jak przejedzie się zadbaną e38 to zrozumie.
Zapewne, stara S-klasa, A8 czy lexus też mają swój czar i niewątpliwy urok klasycznej limuzyny, pewnie są też nie gorsze. Ale opisuje Ci samochód, który znam i w zasadzie nadal poznaje.
Stare klasyczne limuzyny kupuje się sercem, nie rozumem :lol:

Zerknij sobie na moją e38, foty po ręcznej polerce woskiem koloryzującym sonax :mrgreen: Co prawda mam biedawersje z początku produkcji ale i tak ją kocham i krok po kroku przywracam do stanu z lat świetności :mrgreen:
Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ? Luksusowa limuzyna do 25 tys ?
darmowe zdjęcia allegro
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

24 Kwi 2017, 23:20

kirin88 napisał(a):Zerknij sobie na moją e38, foty po ręcznej polerce woskiem koloryzującym sonax

ooooooooj jeezzzuuu pięknaaaa zakochałem się :mrgreen:
A tak na poważnie zajebisty kolor i zajebistą robi robotę
Pierwszy raz widzę 7er w takim kolorze.
Celowałem w Orientblau ale ten też mi się cholernie podoba
karol100a
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Miejscowość: Białobrzegi
Prawo jazdy: 17 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.9 TDI ASV 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

25 Kwi 2017, 00:51

znalazłem jeszcze jednego tzw "rodzyna"
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

gościu ma kanał na youtubie gdzie ją pokazuje

[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]



[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]

karol100a
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Miejscowość: Białobrzegi
Prawo jazdy: 17 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.9 TDI ASV 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

25 Kwi 2017, 16:56

Każda z tych e38, które wkleiłeś wydaje się fajna. Jednak w jakim są stanie technicznym zweryfikujesz dopiero przy oględzinach.
Nie myślałeś by kupić egzemplarz z zamontowaną instalacją LPG?
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

25 Kwi 2017, 17:42

kirin88 napisał(a):Nie myślałeś by kupić egzemplarz z zamontowaną instalacją LPG?

Boję się że z LPG może być większe ryzyko że głowice V8 lub głowica R6 będą do roboty. Wolę ją sam założyć.
karol100a
Nowicjusz
Awatar użytkownika
 
Posty: 41
Miejscowość: Białobrzegi
Prawo jazdy: 17 06 2015
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Audi A3 8L
Silnik: 1.9 TDI ASV 110 KM
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

25 Kwi 2017, 19:29

karol100a napisał(a):Boję się że z LPG może być większe ryzyko że głowice V8 lub głowica R6 będą do roboty. Wolę ją sam założyć.


Jeśli masz przeznaczone dodatkowe fundusze na LPG to jak najbardziej warto samemu założyć. Sam niestety w swojej po zakupie byłem zmuszony wymieniać reduktor oraz wtryski. Ale spodziewałem się tego.
kirin88
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 2137
Zdjęcia: 10
Prawo jazdy: 0- 0-2006
Auto: BMW & ROVER
Silnik: V8 :D
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1995

25 Kwi 2017, 21:08

Stare R6 jest odporne na wszystko przecież to najżywotniejszy silnik w historii BMW nie bez powodu tyle lat był produkowany i wkladany do większości modeli. Sprawa jest prosta chcesz niższych kosztów eksploatacji kupujesz R6 a jak chcesz V i więcej mocy no to niestety trochę więcej tej kasy popłynie. Ten kto kupuje 7r nie kupuje jej na dojazdy do pracy bo samo paliwo go zrujnuje bo nie ma co się oszukiwać przy V8 trzeba te 18 liczyć bo przecież nikt jej nie będzie głaskał 80km/h przez całą trasę.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16575
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4