Maksimum tłumienia kraterów - sedan czy SUV?

30 Gru 2018, 14:43

Kao napisał(a):też tego nie wiem


Ja wiem... :D

Spokój, spokój, i jeszcze raz spokój...
Często razem z moto doświadczeniem zaczynasz szuać czegoś więcej niż auta.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10778
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

30 Gru 2018, 15:36

szybki napisał(a):Spokój, spokój, i jeszcze raz spokój...
Często razem z moto doświadczeniem zaczynasz szuać czegoś więcej niż auta.
jedno zaprzecza drugiemu no ale bez offtopu bo nie tego dotyczy temat
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16541
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

30 Gru 2018, 17:45

Głupie jest dyskutowanie o stylistyce, bo są tacy, którym się Multipla podoba :)
dzida
Forumowicz VIP
Awatar użytkownika
 
Posty: 15174
Zdjęcia: 455
Miejscowość: Biłgoraj
Prawo jazdy: 05 05 2008
Auto: Honda Civic VIII
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

07 Sty 2019, 14:28

Czemu? Widziałem całkiem sporo egzemplarzy, "deklaratywnie" wydawały się normalne, choć wiadomo, że deklaratywnie to wszystkie auta są bezwypadkowymi igłami, itd.


Wiele egzemplarzy właściciele prywatni przeceniają, bo nie zależy im na szybkiej sprzedaży (tj. żona już przyklepała nowy kredyt), "wiedzą co sprzedają" (czyli wiedzą ile już władowali przez ostatnie lata w tego rozsypującego się szrota i mają dość), i tak dalej.

Co do stylistyki, to fakt - de gustibus non disputandum.
Ekhangel
Początkujący
 
Posty: 95
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Budowlany ekstremista - wywrotka
    Jeszcze jesienią ubiegłego roku mieliśmy okazję przetestować samochód Mercedes-Benz Arocs AK 8×6 w wersji Grounder – na tym właśnie podwoziu KH-kipper zabudował półokrągłą wywrotkę tylnozsypową W1U ...