XDxdXdxDxD napisał(a):Radzę czerpać wiedzę ze sprawdzonych źródeł a nie z pustego łba SZANOWNY PANIE MODERATORZE.
Przede wszystkim nie obrażaj mnie bo nie napisałem że masz pusty łeb prawda???
Jeżeli powinienem to przepraszam ...
Co do meritum Twoich rozważań to
-
poszukujemy auta max do 3,5k więc użyj allegro i zobacz oferty do 3,5k!!!!!
- najtańsze modele to 1,8 które palą sporo a przy masie auta pod 1,4t nie jadą, do tego znajdź sztukę za 3,5k z normalna instalką LPG, no i poczytaj sobie jak współpracują te silniki z tanimi instalacjami.
najtańsze diesle są trwałe ale zejście nimi poniżej 8l ON jest praktycznie awykonalne więc rusz kalkulator i przelicz sobie.
- tak jak lubisz czytać te niusy to poczytaj sobie o awaryjności c202 a do tego pamiętaj o budżecie autora tematu wklejam Ci linka niby nie czytam tych farmazonów ale jak lubisz tak bardzo wiedzę to możesz sobie przeanalizować
http://autokult.pl/12326,mercedes-klasy ... i-problemy Dodam jeszcze wyjący dyfer, świszczące uszczelki bo kiepsko się trzymają rdzy, najtańsze wersje w środku nie mają nawet weluru tylko coś co spokojnie można nazwać szmatą....
- bezpieczeństwo popatrz na kabinę i pomyśl sobie o bezpieczeństwie. I jako ciekawostkę można nadmienić fakt że w202 był uznany za wpadkę merca co do bezpieczeństwa gdzie nawet stara 190 wypadła lepiej. Więc wklejam Ci linki do w202 i do 190ki porównaj zacność nowszej Cki do starego 190.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
I na sam koniec wklejam Ci hasło:
77. Worst Crash Test Ratings of all Time Compilation 2 [Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Popatrz na 4wartą minutę jakie auto jest na liście "bezpieczeństwa" na równi z chińskimi wydmuszkami.
A tu wklejam Ci babcię e10kę która spali 8l lpg, jest szybsza od c202 i mniej się psuje a do tego są szanse wyrwania jej za 3,5k.
[Aby zobaczyć link musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
p.s
No i tak sobie wstępnie czytam wpisy z wklejonego przez Ciebie linka i dalej zastanawiam się nad zestawieniem C202 z budżetem do 3,5k... przeczytałem takie cuś
Cytat z Twojej stronki:
W moim przypadku w okresie 2,5 roku eksploatacji przejechałem ok. 50 tys km. Do wymiany poszły paski, klocki, tarcze przód, pompa wody przód, napinacz paska, łożyska przód, świece, przewody świec, oczywiście oleje, filtry, rozbita miska olesjowa (spawanie), silnik wycieraczki, opony letnie, zimowe - wydano co najmniej 10 tys zł. Auto ma 13 lat. Nigdy nie poznam historii eksploatacji poprzednich właścicieli. Na dzień dzisiejszy karoseria - do uzupełnienia zaprawki lakiernicze.Czytaj więcej na:
[link do autocentrum.pl wygasł]A może wolisz to :
Cytat:
Nie polecam najsłabszych diesli oraz silnika benzynowego 1.8. Powód? Kiepskie osiągiCzytaj więcej na:
[link do autocentrum.pl wygasł]Cytat a propos małego spalania:
Auto jak na ten wiek jest naprawdę na wysokim poziomie, fakt, nie pali może najmniej bo z silnikiem 1,8 średnio wychodzi mi zawsze 12 litrów, nie patrząc oczywiście czy miasto czy trasa, poza tym ja nie mam najlżejszej nogi.Czytaj więcej na:
[link do autocentrum.pl wygasł]Więc powtórzę Ci mówimy o aucie za 3,5kA może masz jakiś tajny przepis na tani serwis c202
cinulski napisał(a):żeby kupno samochodu i przygotowanie go technicznie do takiej podróży zamknęło się w granicach 3000 tyś max 3500 więc szukam auta którego części są tanie by wymienić wszystko co pozostawia wątpliwości.