Małe, tanie, zwinne auto na pierwszy samochód

20 Sty 2009, 22:16

Witam.
Jestem nowy na tym forum.
Mam pewien problem, który za chwilkę opiszę.
W listopadzie tego roku planuję kupić swoje pierwsze auto. Jak dotąd poruszałem się samochodem mojej mamy - Peugeot 206 (dość kłopotliwy pojazd :( ). Mam 3 auta na oku. Fiat CC, Fiat Seicento i Daewoo Tico. Zestawiałem plusy i minusy całej trójki wybranych aut. Doszedłem do wniosku, że najlepszym wyborem wbrew pozorom jest Daewoo Tico :D . Jednak nie mam doświadczenia w tych sprawach i liczę na Waszą pomoc. Na pewno macie dużo więcej do powiedzenia w tym temacie ode mnie :P

Z góry dziękuje :D
Boss
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: Włocławek
5

20 Sty 2009, 22:37

tico bym odradzal - zwlaszcza wyglad. polecam hyundai accent, silnik 1.3 ekonomiczny
aroli
Nowicjusz

Miejscowość: ełk
1

20 Sty 2009, 22:41

Interesowałoby mnie właśnie coś z takimi jednostkami napędowymi jak wyżej wymienione 3 auta... max do 1.1. Tico słyszałem, że jest bardzo mało awaryjne itd. Ale blachy szybka rdzewieją :?
Boss
Początkujący
Awatar użytkownika

0

21 Sty 2009, 10:11

Trudny wybór...
CC to prawie to samo co Seicento (z wyjątkiem 700-tki)
Miałem cc 900-tkę i przejechała 180 tys zanim silnik trzeba było remontowac.W międzyczasie psuła się dosyc intensywnie i to było nie tak drogie do opanowania co uciążliwe.Spalanie nienajgorsze ale w mieście potrafiła spalic nawet 8,5l/100 km.