Mało pali -długie podróże.

20 Gru 2012, 12:25

Wybaczcie jestem kompletnym laikiem w tych sprawach dopiero nabywam tę całą wiedze .
Nie długo mam egzamin , nie sądze bym miał z tym problem ale nie ważne. Nie mam pojęcia jaki samochód kupić na codzień będzie służył do jeżdzenia po mieście.. ale będę chciał robić wypady po Polsce i nie chce żeby się rozpadł w połowie. Nie mam określonego budżetu , ale nie chce też wydać za dużo. Wiem że podałem mało konkretów ale mam nadzieje , że jakoś pomożecie ; )

2. Nie wiedziałem gdzie to dodać.. a nie chce szukać nowego forum tylko po to by zadać to pytanie. Sprzedaje ławeczke do ćwiczeń i jeden koleś zaoferował mi za nią skuter. I przyznam , że bardzo ciekawa oferta , tylko coś tam mówił , że nie ma cylindra i musi go zamontować . A nie chce wyjść na frajera bo się kompletnie na tym nie znam. Więc jak mieć pewność , że to będzie sprawne jeszcze jakiś czas ? a nie walnie po tygodniu ,
Arkadiusz1
Nowicjusz

Auto: Nie mam

20 Gru 2012, 12:41

Kombi,sedan,gaz,diesel? Podaj więcej informacji i kwote mniej więcej bo takto można strzelać autami typu Skoda Felicja albo Hyundai I30.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

20 Gru 2012, 12:44

hmm ok 5 tyś. Wygląd ma dla mnie mniejsze znaczenie. Chociaż fajnie by było coś takiego oldschoolowego .
Arkadiusz1
Nowicjusz

20 Gru 2012, 12:58

Skuter sobie odpuść bo teraz raczej nikt Ci go nie kupi,no chyba że chcesz sobie zostawić.
Co do auta to moim zdaniem VW Passat B4.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Awatar użytkownika

20 Gru 2012, 13:02