Maluszek:D

19 Lut 2008, 00:28

Co mozna zrobic malym kosztem zeby moj maluszek mial lepszego kopa:D
lukash
Nowicjusz
 
Posty: 3

19 Lut 2008, 16:10

Jeśli masz dobrego mechanika to niech Ci rozwierci przepustnice. to są duzo wieksze osiagi ale zuzycie paliwa podnosi sie z 6 litrów do co najmniej 10.
Założyć z tyłu kola na felgach 13 cali, troche szersze niż nadkola. Swietnie trzyma sie w zakretach. i wiele innych mozliwosci, ale to wiaze sie z wiekszym nakładem finansowym. Albo za darmo jeździj na ssaniu :D.
sebo2310
Początkujący
 
Posty: 61
Miejscowość: WPN

13 Maj 2008, 09:06

lukash, Na twoim miejscu bym wymienił filtry i wyczyścił gaźnik :) Dodatkowo delikatnie byś odkręcił wlot powietrza do gaźniczka to mu da lepszy start :) tylko nie przesadź bo go zamulisz i straci kompresje przy wiekszych obrotach :)
Fiat Tipo 1.4 AGT cat i.e. dla mnie bomba POZDRO
blyskacz17
Nowicjusz
 
Posty: 29
Miejscowość: Car city

14 Maj 2008, 21:37

Maluch ma to do siebie że ma w miare prosty silnik i w miare łatwo można go ''podkręcać''. Ale jak ma być najtaniej to na początek można pomodzić coś z gaźniczkiem (tylko że może więcej palić), wstawić rurkę od 600-tki w miejsce tłumika szmerów, odchudzić koło zamachowe, wypolerować kanały w głowicy i lekko splanować ją. No i jakiś wupex 8) tylko że wtedy głównie zmieniają się efekty akustyczne :D Do tego zapłon przestawić na 13 st. Po tych zabiegach maluszek powinien zyskać kilka koników i dużo lepiej się zbierać. Są i dużo bardziej hardcorowe metody jak ostrzejsze wałki, planowanie czapki na wartość sięgającą 3mm itd. ale wtedy silnik jest bardzo wysilony i tego typu zabiegi robi się już w celach KJS-owych.
Pozdro.
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska

29 Maj 2008, 23:04

lukash napisał(a):Co mozna zrobic malym kosztem zeby moj maluszek mial lepszego kopa:D


Wariant podstawowy:
- głowica splanowana 2,5mm
- zawory na 0,15-0,2mm
- spasowane łączenia gaźnik/podkładka/głowica i głowica/kolanko/tłumik
- tłumik z serii Michael TS
- zapłon na 12-13st w zależności jak silnik będzie tolerował
- usunięcie zwężki z obudowy dmuchawy
- porządna REGULACJA gaźnika

Koszt symboliczny, radość z jazdy bezcenna :wink:
red_p
Nowicjusz
 
Posty: 18
Prawo jazdy: 01 01 2001

31 Maj 2008, 10:35

red_p napisał(a):tłumik z serii Michael TS

No to już nie jest taki symboliczny koszt w stosunku do ogólnej wartości malucha
Tuningowi diesli - NIE
arek_89
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 903
Miejscowość: Małopolska