Mały samochód 10-15 tyś

11 Kwi 2011, 20:42

Witam!
Planuję zakup swojego pierwszego samochodu. Samochód będzie dość często używany (75-80km codziennie w tygodniu + jakieś małe przebiegi w weekendy) więc musi być jak najbardziej oszczędny i przy tym dynamiczny, ponieważ jestem młodym kierowcą. Nie pracuję jeszcze, więc auto musi jak najmniej palić i być jak najmniej awaryjne. Samochód ma jeździć na LPG, gdyż jest to najtańsze wyjście. Co do jazdy to 70% trasa, 30% miasto.
Na auto mogę przeznaczyć 10-15 tyś. Auto dość małe, najlepiej 3-drzwiowe. Wymiarowo coś jak civic, corolla.
Z wymagań co do elektroniki to koniecznie klima, radio, przynajmniej jedna poduszka mile widziane elektryczne szyby, abs.

Z tego co patrzyłem to do moich wymagań idealnie pasuje Honda Civic VI, ewentualnie V. Jeżeli Civic to jakie silniki?
Co jeszcze spełnia moje wymagania? Doradźcie coś, dopiero zaczynam swoją przygodę z samochodami i nie znam się jeszcze.
Mile widziane przy silniku orientacyjne przyśpieszenie i spalanie.

Pozdrawiam.
Mariusz19
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa

12 Kwi 2011, 13:41

civic VI tylko ze silnik 1.5 eco Vtec <yes> właściwie to nie bedziesz musiał zakładać gazu bo to mało pali albo jakąś astrę II silnik 1.6 & 1.8
tedzikooo
Nowicjusz

Miejscowość: Wyszków

12 Kwi 2011, 15:44

Różne opinie są jeśli chodzi o VTEC + LPG...
Generalnie może Ci się nie spodobać praca silnika i jego dynamika i możesz być nie do końca zadowolony. Kolejna kwestia to zależy jaką instalację zamontował poprzedni właściciel oraz czy ją na bieżąco serwisował. Chyba, że sam zakładasz to myślę, że wtedy budżet Ci się ograniczy. Ale nie miałem takiej Hondy, nie jeździłem, więc jak coś kręcę to proszę o sprostowanie.
Jeśli chodzi o dodatkowe propozcyje to:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]