Podstawowe kryteria zestawienia: - kombi segmentu C - silnik diesla o mocy ok. 100KM - manualna skrzynia biegów - modele z okolic 1999r.
Wytypowane modele do zestawienia: - Fiat Marea Weekend 1,9 JTD - 105KM - Ford Focus mk1 1,8 TDCi - 100KM - Peugeot 306 2,0 HDi - 90KM - Renault Megane I 1,9 dTi - 98KM - Skoda Octavia I 1,9 TDI - 90KM
Zestawienie(kliknij aby powiększyć):
[Aby pobrać załącznik musisz być zalogowany na forum » zaloguj się]
Komentarz do zestawienia: Jedynym samochodem wyposażonym w hamulce bębnowe tylnej osi (TRW) jest Fiat. Należy zwrócić na wysoki koszt tarcz hamulcowych (TRW) w Renault. W Megane nie stosowano łączników stabilizatora. Warty odnotowania jest koszt rozrządu (SKF) w Skodzie na tle konkurentów. Fiat oraz Ford zostały wyposażone w dwumasowe koła zamachowe (LUK), co podwyższa kwotę końcową w zestawieniu. W Skodzie w silniku 1,9TDI o oznaczeniu ALH również stosowano koło dwumasowe.
Najdroższe usterki dotyczą tylnego zawieszenia w Fordzie i Peugeocie oraz przekładni kierowniczych w Focusie i Octavii. Lista typowych usterek uwzględnia te najczęściej występujące. Podana obok nich kwota jest uśrednioną wartością łącznie z kosztami robocizny i nie jest zmienna w zależności od częstotliwości występowania.
edit: Dodanie ankiety
Ostatnio edytowany przez dzida 11 Kwi 2017, 18:42, edytowano w sumie 2 razy
dzida napisał(a):Nie rozpatrywałem po kodzie, ponieważ było ich bodajże ze 3, co wprowadzałoby zamęt. W golfie podobnie.
Bo jest wiele 1.9TDI 90KM. Jedne miały dwumas, a drugie nie np. 1Z czy w większości AHU (poza Passatem B5) nie miały dwumasy, a ALH w Golfie IV już miał dwumas
Raport: Fakty i Mity rynku samochodów używanych Rynek samochodów używanych w Polsce od lat cieszy się ogromnym zainteresowaniem. W 2024 roku zanotował znaczące ożywienie, osiągając najwyższy poziom aktywności od 2021 i wzrost o 31% w porównaniu do 2023. Wybór ...
Chcesz zmienić pas? Pamiętaj o pięciu ważnych zasadach! Bardzo często przy wzmożonym ruchu na autostradzie czy na innej wielopasmowej drodze kierowcom wydaje się, że warto zjechać na sąsiedni pas, bo samochody poruszają się po nim szybciej. Dlaczego czasami nie warto tego robić? ...
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.