
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
krikus napisał(a):problemy z tylną belką a części drogie jak to do większości francuzów
Tylną belkę regeneruje sie raz na 100 tys km i napewno bedzie to zabieg tańszy niz wymiana progów w matizie wraz ze spawaniem podłogi . Drogie części do 106 ? Uzasadnij na przykładach .krikus napisał(a):Tak, i potem problemy z tylną belką a części drogie jak to do większości francuzów.
Corsa b nie koroduje tak jak matiz , spali wiecej tylko weź pod uwagę pojemności silników corsy i matiza . Ceny części sa na porównywalnym poziomie a dostępność na plus dla corsy . Bezpieczeństwa tych dwóch aut nawet nie porównuje , bo to wiadomo . Piszę to jako były uzytkownik corsy .krikus napisał(a):Jeśli chodzi o Corsa B to tak samo koroduje jak Matiz, z tym że więcej pali i części droższe, więc koszty utrzymania wyższe.
Nie no ja Cię proszę.. Silniki są do zajechania a Polo wcale nie lepsze od Matiza.GabrielaM napisał(a):Ale znowu VW to bardziej zaufana firma i silniki nie do zajechania.
marco84 napisał(a):Corsa b nie koroduje tak jak matiz
mike1735 napisał(a):Części do francuzów drogie? Ciekawe
marco84 napisał(a): renault clio 1 punto 1
marco84 napisał(a):Brałbym to co w lepszym stanie .
Seicento tez by sie załapało do tego pułapu cenowego .
Baza z danymi technicznymi samochodów marki DAEWOO. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne DAEWOO