MegaWatt, z tym że u Kolegi nie ma przepływomierza
![Mr. Green :mrgreen:]()
w 100% mechanika bez bzdurnej elektroniki
![Wink ;)]()
to jeszcze porządny wyrób japoncki
easyrider_1988, prawdopodobnie nie odpowietrzyłeś filtra po wymianie, to taka pompka od
góry filtra, zdejmujesz wąż doprowadzający paliwo do pompy wtryskowej i pompujesz paliwo aż do momentu jak zacznie się z niego lać, wypełniasz cały wąż i dokręcasz do pompy, następnie odkręcasz małą śrubkę z tyłu pompy (12 uważaj jest tam sprężynka i kilka podkładek
![Exclamation :!:]()
jak się spsuci to będziesz w czarnej d..., jak się boisz to ten etap można odpuścić) luzujesz rurki doprowadzające paliwo do wtrysków i pompujesz dalek aż się nie zacznie lać z nich paliwo, dokręcasz i odpalasz, powinno być git
jeśli miałeś wysłużoną pompę i kręciłeś ją na sucho to nastawnik rozdzielacza mógł paśc (zdarza się) wtedy niestety konieczny magik od pomp
BTW ten kranik od dołu to spuszczanie wody z filtra paliwa
![Wink :wink:]()