Mazda 3 a rdza

17 Gru 2018, 23:43

Tomekdk proszę Cię ... Ty pewnie też sprowadzasz auta z dk jak typowy Kowalski :ok:
Nie będę się przez internet rozpisywał bo Polska to dziwny kraj ale nie jest tak jak piszesz bo liczą się szczególy a nie ogóły. Są firmy które ogarniają temat, ogłaszają się na fb.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Gru 2018, 07:30

Proszę Cię tylko nie bądź wróżbitą.

A propos 3-ki... wkrótce wychodzi nowa, także może kupno auta, które jest tyle na rynku warto przemyśleć.
A jak sprowadzac to zdecydowanie nie z zagranicznego ASO, bo to najdroższe miejsce.
tomekdk

18 Gru 2018, 10:33

Tomekdk czy ja nazywam Cię wróżbitą bo nie znam się na sprowadzaniu aut z dk? Więc nie lekceważ ludzi tylko dlatego że na czymś się nie znasz...powtórzęCi jak chłop krowie na miedzy to co piszesz jest oficjalną wersją urzędów polskich i europejskich. Więc nie będę Ci teraz dawał instruktarzu o przepisach które temu towarzyszą a z których korzystają firmy sprowadzające auta spoza eu i powyżej 2,0 które są problematyczne nawet w eu.
A jak masz wątpliwości to idź do urzędu celnego, zadaj pytanie a potem idź do agencji celnej na tym samym placu, postaw flaszkę żebyś nie wyglądał jak Pani z US od sprawdzenia paragonu i zapytaj o to samo. Zobaczysz róźnice w odpowiedziach...a i tak jeszcze to nie będzie wszystko.

To jest jak z uberem. Zwykłą taxą pojedziesz za 100zł.uberem za 50zł.a ecotaxi za 60zł. Każda z tych firm jest legalnie i każda korzysta z innych przepisów a robią to samo.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

18 Gru 2018, 11:10

Wróżbitą - chodziło mi o tematykę personalna.
A propos 3-ki za 65k z CH, taka z Danii na własny użytek to bardziej 50k, ja różnice widzę sporą, ale jak tam sobie chcesz.
tomekdk

18 Gru 2018, 12:13

To teraz mam mętlik w głowie :P
mdomon
Nowicjusz

Prawo jazdy: 07 03 2012
Auto: Skoda Felicia

18 Gru 2018, 19:55