Mazda 323f 1.8 16v - duże spalanie gazu

24 Paź 2012, 12:05

Witam wszystkich forumowiczów! Mam mały problem ze spalaniem gazu w mazdzie 323f proszę o porady co robić gdyż w tych sprawach jestem kompletnym laikiem.
Niedawno kupiłem mazde i w niej był założona zwykła instalacja gazowa, po kupnie pojechałem do serwisu lpg i przerobili mi na sekwencje z układem sterującym STAG 4 ECO Problem polega na tym ze na butli 35 l robie ok 200 km, wiec spalanie jest bardzo wysokie, po kilku wizytach i ustawianiu mapy nic sie nie zmieniło, panowie którzy montowali instalację twierdzą że to wina nie ustawionych obrotów silnika, wina fatalnego gazu na stacjach i szereg innych spraw oczywiście nie związanych z tym że oni mogli coś pomieszać w instalacji. Czy ktoś może mi pomóc i powiedzieć czego to jest wina że jest tak wysokie spalanie ?
Mazda323
Obserwowany

Auto: Mazda 323f
Silnik: 1.8 16v
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1998

31 Paź 2012, 14:04

STAG... jedni chwalą, drudzy przeklinają. Ktoś kto nie zna tych instalacji ma problemy z ich odpowiednią regulacją. Warto by było zrobić regulację pracy "na drodze", czyli podpiąć się z komputerem i przejechać się. Jeśli serwis, w którym montowałeś gaz nie daje rady to pojedź do innego. Może wreszcie usłyszysz rzetelną diagnozę.
ecotech
Nowicjusz

Auto: VW Lupo
Silnik: 1.4 100KM
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

31 Paź 2012, 21:38

Fakt że samochody na instalacji Stag 4 spalaja więcej niż na innych elektronikach to już fakt. Nawet na elektronice Stag 300 auta spalają mniej, ale wynik 15 to dużo. Masz mozliwośc podpięcia się pod sterownik i zamieszczenie skrinu z ustawien i z map?
Migaz
Zaawansowany

Miejscowość: warszawa
Auto: Mercedes
Silnik: m104
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 1994
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?