22 Paź 2012, 09:49
A liczysz się z tym, że W202 za te pieniądze jeśli ma być w stanie który uzasadnia dalsze inwestowanie w niego będzie będzie w najlepszym przypadku rocznikiem 1996r.
No chyba, że możesz dołożyć bo za 12.500 stoi najtańsza forumowa W202 na sprzedaż a prezentuje się całkiem nieźle no i przebieg niewiele ponad 300tys. km wygląda na oryginalny patrząc na zużycie wnętrza: [link do oferty na Allegro wygasł] .
Na allegro znajdziesz tańsze ale szkoda marnować czasu, oferta rynkowa W202 jest tragiczna, prawie wszystkie auta sprowadzone, prawie zawsze zajechane do granic możliwości i z przynajmniej jednym dzwonem w karierze, lepiej poszukać w Niemczech ale tam znów dużo drożej niż w Polsce za C180 1993-1994 i to classic bądź esprit zapłacisz to 2tys. euro a gdzie opłaty? mimo wszystko osobiście wolałbym za te same pieniądze kupić znacznie młodsze i jednak nieco nowocześniejsze konstrukcyjnie BMW e46 np. [link do oferty na Allegro wygasł] za 12 by je wyjął a użytkowane przez kogoś kogo było stać na jego eksploatację(ma Citroena C5 od nowości i BMW e60 530D, na poważniejsze naprawy jeździło do ASO BMW), tak dla porównania ile kosztuje W202 w podobnym stanie: [link do oferty na Allegro wygasł] i to mimo, że 3 lata starszy i znacznie słabszy.
Ogólnie auto baaardzo polecam i to nie na zasadzie znawców z autocentrum tylko 8 letniej eksploatacji i 194tys. przejechanych kilometrów, pod warunkiem regularnego serwisowania to wieczny i tani w eksploatacji samochód.
Mercedes nie ma problemów z korozją progów jak BMW tylko estetyczną jak ranty drzwi, nadkola nic groźnego ani zagrażającego bezpieczeństwu.
Za te pieniądze wolałbym Peugeota 406 jest komfortowy, jest ładniejszy od BMW i Mercedesa(piszę to jako użytkownik W202), trwały i z głową skonstruowany w dodatku w przeciwieństwie do Niemców ma bardzo dobre zabezpieczenie antykorozyjne na poziomie Audi.
Skąd informacje, że za A4 trzeba dać minimum 11tys. zł? to akurat znacznie tańszy w zakupie samochód od Mercedesa W202, rzekłbym nawet, że niewiele powyżej BMW stoi na rynku, tyle, że tam przednie zawieszenie potrafi bardziej dopiec niż korozją w BMW.