MAZDA 323F SPORTIVE 1.6 16V 2002r czy warto ?

06 Lut 2016, 01:18

Witam

Na wstępie chciałbym zaznaczyć że jestem "zielony" więc proszę o wyrozumiałość.
Szukam mojego pierwszego samochodu na który posiadam budżet w wysokości 10 tys zł. wybór padł na tę oto Mazdę [link do oferty na Allegro wygasł] i teraz moje pytanie do was co o niej sądzicie czy w ogóle warto jechać zobaczyć ?
Jeśli tak to na co zwracać uwagę przy oględzinach a jeśli nie to jaką ewentualnie markę wybrać (myślałem jeszcze o skodzie fabii, astrze G lub golfie IV)
piotrek3789
Obserwowany

Prawo jazdy: 02 12 2015
Auto: Nie mam

06 Lut 2016, 07:55

Mazdy 323 to udane auta. A co do tego konkretnego samochodu, to zastanów się, za ile handlarz musiał ją kupić- by sprzedać z zyskiem. :idea:
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0
yeti65
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 15
Miejscowość: Pieniężno
Prawo jazdy: 29 11 1984
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: Duster , Tucson 2.0D 4x4
Silnik: 1.0 100KM 2.0D 112KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: SUV
Skrzynia biegów: Manualna

06 Lut 2016, 12:50

Trochę wieloodcieniowy i dość tanio jak na sprowadzone i opłacone auto..
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

06 Lut 2016, 14:53

Mazda 323F to dobry wybór w tym budżecie, ale unikałbym takich ofert od handlarzy odpicowujących zdjęcia w Photoshopie. Za 10 tysięcy warto zerknąć na Hondę Civic VII z początku produkcji.
Ossy
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 0
Prawo jazdy: 07 01 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Volvo S60
Silnik: 2.4T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2002
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne