Mazda 6 '05 benzyna, a Volvo V50 '05 diesel

15 Mar 2013, 09:59

Witam,

chciałbym kupić auto rodzinne. Oczywiście kombi. Zastanawiam się nad dwiema markami (temat).
Cena to 20000 zł. Bardzo proszę o opinie, porady na temat obu marek. można znaleźć różne porównania, ale chce je porównać dzięki zdaniu użytkowników. Dlaczego warto wybrać te auto a nie drugie. Ja jestem kompletnym laikiem na temat motoryzacji. Z tego co wyczytałem to Mazda 6 w diesel'u odpada przez awaryjność. Nie wiem ja Volvo. Bardzo proszę, każda porada będzie dla mnie bardzo ważna.

Przykładowe aukcje obu aut, żeby było wiadomo jakie auta mnie interesują:
[link do oferty na Allegro wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

pozdrawiam
Michcik
Nowicjusz

Prawo jazdy: 23 01 2006
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mazda 6
Silnik: 2.0B 147KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

15 Mar 2013, 10:20

To Volvo to takie nie do końca Volvo, podłoga Focusa silnik 2.0 to diesel od PSA czyli peugeot-ford.
A w serwisie znacznie droższy bo za logo trzeba płacić ...
Dozbieraj i zerknij na Honde Accord 2.2 i--cdti.
noisy
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 21
Miejscowość: Tomaszow
Prawo jazdy: 27 02 2003
Auto: Superb
Silnik: 1.8T
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2004

15 Mar 2013, 12:18

Widzisz znaczek Volvo, ale nie Volvo :)
myślałem nawet o Hondzie, ale cenowo przypadła mnie właśnie Mazda i Volvo.
Czy jeżeli ta podłoga, itp... są nie Volvo, to znaczy są złe?

Żeby w moim przypadku "dozbieranie" byłoby łatwe, to myślałbym o Mazdzie 6 MPS :lol:

Coraz bliżej jestem przekonany jednak do Mazdy. Japoński benzyniak ponoć jest bardzo dobry i nieawaryjny. Koszty paliwa były, są i będą... a benzyniak Mazdy ponoć dobrze w tej kwestii się trzyma :)
Michcik
Nowicjusz

15 Mar 2013, 12:50