Mazda 626 2.0 benzyna rok 92 ,16v 115km Dławienie sie silnika

30 Mar 2018, 22:57

Witam drogich forumowiczow.
Mam nastepujacy problem z Mazda:
Auto po przejechaniu od 10 do 50 km traci moc, dlawi sie I zaczyna szarpac silnikiem. Wtedy na postoju odlaczam wtyczke od przeplywomierza i auto zaczyna pracowac normalnie.
Aby ponownie uruchomic silnik podlaczam wtyczke od przeplywomierza.

W samochodzie wymienilem:
- aparat zaplanowy
- przewody
- przeplywomierz
- swiece
- sonde lambda

Pytanie do fachowcow. Jaka jest przyczyna podanej usterki. Z gory dziekuje
Ostatnio edytowany przez Robson85r 31 Mar 2018, 10:16, edytowano w sumie 3 razy
Robson85r
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 05 2002
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Mazda 626
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

31 Mar 2018, 08:33

Wydaje mi się, że jest coś ze świecami zapłonowymi albo z czujnikiem temperatury bo może błędne dane podawać do komputera.
gber44
 

02 Kwi 2018, 14:24

A nie pomyślałeś, że może warto sprawdzić ta przepływkę?
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

02 Kwi 2018, 14:48

Przeplywki 3juz wymienilem jak widze jest to duZy problem bo nikt nie zna odpowiedzi
Robson85r
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 05 2002
Przebieg/rok: 50tys. km
Auto: Mazda 626
Silnik: 2.0
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1992

05 Kwi 2018, 22:19

No cóż - tak na odległośc to naprawdę ciężko powiedzieć. A staramy się unikać napraw na zasadzie prób i błędów, bo tak naprawiac to może każdy mechanik. No wszystko wskazywałoby na przepływkę, ale skoro wymienione są trzy, to tudno powiedzieć, że to tego wina. Można jeszcze sprawdzić wiązkę przewodów - może gdzies jest jakiś przewód utlenionby, robi się jakieś zwarcie. Proponowałbym podłączyć się pod kompa i pojeździć obserwując jak pracują poszczególne czujniki. Być może wtedy coś się pokaże i nakieruje na usterkę.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

07 Kwi 2018, 06:03

A kiedy byla regulacja luzu zaworowego? Mialem podobny przypadek ale odwrotny,po odpaleniu silnika ujechalem kawalek silnik zawsze psknal i zgasl,dopiero po drugim odpaleniu dalo sie juz jechac ale byl slaby,po regulacji luzu zaworowego problem zniknal,luzy byly przykasowane tutaj moze byc odwrotnie.Mazda chyba zaleca regulacje cos ok.100 tys.km.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Jak Toyota nauczyła świat wydajnej produkcji
    Toyota stała się pierwszym producentem na świecie, którego roczna produkcja przekroczyła 10 milionów aut. Toyota Corolla – samochód, który zmotoryzował japońską klasę średnią – jest ...