Mazda 626 - strzał LPG, problem z odpaleniem

14 Mar 2018, 18:41

Witam
Jestem nowy na forum i jestem (nie)szczęśliwym, świeżym posiadaczem Mazdy 626 w wersji hatchback z 1995 roku. Silnik 1.8 90 KM z jakąś starą instalacją LPG. Od razu mówię, że jestem totalnym laikiem, jeśli chodzi o mechanikę samochodową, ale jeśli będzie potrzeba, to dowiem się czegoś więcej. Na razie postaram się opisać mój problem najlepiej jak potrafię.