Mazda RX8 - sprawa kupna

02 Paź 2019, 23:40

Witam, mam pytanie apropo tego pięknego autka. Zdaje sobie sprawę, że jest to silnik Wankla, wiem jak działa. Ogólnie jeśli chodzi o mechaniczne sprawy jestem absolutnie zielony.
Chcę to autko zakupić, ale boję się jednej rzeczy. Jeśli kupilbyn egzemplarz z przebiegiem blisko 100k to czy to byłoby bezpieczne? bo podobno co 100k w tym silniku trzeba robić "remont" czy całkiem nawet wymieniać. Gdybym jednak znalazł oferte z takim przebiegiem ale po odwiedzeniu stacji diagnostycznej, i powiedzianoby mi, że ten silnik jakby jest po tym "remoncie" to teoretycznie pojezdzi jeszcze okolo te 100k cnie? bo ja raczej po mieście bym jeździł i kilka razy w roku w trasę ale tylko po Polsce. Zakładam ze te 100k to w jakies 3 lata pewnie bym zrobił albo i może więcej. Dla mnie to wystarcza jeśli mialbym płacić za wspomniany remont co jakies 3 latka. A no i wyczytałem też, że przed zatankowaniem trzeba wlać litr jakiegoś oleju("mineralu"?) a potem zatankować, czy to prawda ? i jesli nie zawsze bym tankowal do pelna to ile wtedy wlewam ? Oraz ile kosztuje taki olej? Od razu mówię że jeżdżę ekonomicznie.
Ostatnio edytowany przez mike, 05 Paź 2019, 21:26, edytowano w sumie 1 raz
Powód: Temat przeniesiony w odpowiednie miejsce. Zwracaj większą uwagę gdzie zakładasz wątki
Huragan11
Obserwowany

03 Paź 2019, 07:00

Jak jedzisz ekonomicznie to po co Ci to auto? W Polsce jest to taki egzotyk że ciężko będzie go gdzieś naprawiać i serwisowac. Poza tym auto drogie w utrzymaniu i strasznie paliwozerne....
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Dlaczego warto rozważyć kupno samochodu elektrycznego?