Podczas uroczystej gali, która odbyła się 21 lutego br. w Warszawie, redakcje magazynu AUTO MOTO i tygodnika MOTOR, ogłosiły wyniki 11. edycji plebiscytu Auto Lider 2012. Czytelnicy i internauci oddali ponad 100 tys. głosów na najlepsze modele samochodów, innowacje techniczne oraz projekty marketingowe branży motoryzacyjnej roku 2012.
Mazda CX-5 zwyciężyła w kategorii mały SUV i crossover, natomiast Mazda6 zajęła 1. miejsce wśród aut klasy średniej. Ponadto, Mazda5 zajęła 3. miejsce w kategorii van.
"Zwycięstwo Mazdy w dwóch kategoriach oraz miejsce na podium dla Mazdy5 potwierdza bardzo dobrą opinię o marce i przede wszystkim wystawia pozytywną ocenę modelom nowej generacji. Nagrody przyznawane były przez czytelników, co czyni je jeszcze bardziej cennymi i utwierdza nas w przekonaniu, że strategia marki i nasze działania są pozytywnie odbierane" – podkreślił podczas Gali Auto Lider Łukasz Paździor, dyrektor zarządzający Mazda Polska.
Mazda6 – najbardziej zaawansowane technologicznie rozwiązanie, łączące w jednym aucie ducha Zoom-Zoom, czyli przyjemność z jazdy oraz elektryzującą stylizację KODO - Dusza Ruchu. Produkowana w Japonii gwarantuje najwyższą jakość wykonania i przełomowe technologie SKYACTIV, obejmujące silniki, skrzynie biegów, podwozie i karoserię samochodu, a do tego nowatorski system odzysku energii z hamowania i-ELOOP - po raz pierwszy na świecie wykorzystujący kondensator. Oferowana w wersji Sedan i Sport Kombi zapewnia najniższe w klasie spalanie [4,2 l/100 km w wersji 2,2 Diesel 150 KM MT], bogate wyposażenie i obszerne wnętrze. Dostępne wersje z silnikiem benzynowym 2,0 (145 lub 165 KM) lub 2,5 l (192 KM)oraz Diesla o pojemności 2,2 l (moc 150 lub 175 KM) - współpracujące z manualną lub automatyczną skrzynią biegów. Co ważne - nie ma dopłaty do wersji nadwozia - zarówno Sedan, jak i Sport Kombi kosztują tyle samo!
Mazda CX-5 - Przełomowy model dla Mazdy, w którym po raz pierwszy zastosowano wszystkie najnowsze technologie SKYACTIV: silniki, skrzynie biegów, nadwozie i podwozie oraz motyw stylizacji KODO - Dusza Ruchu. Wiodące w klasie zużycie paliwa (średnie) w silniku benzynowym od 6,0 l, a w Dieslu od 4,6 l/100 km. Mazda CX-5 jest dostępna w wersji z napędem na jedną oś lub 4x4, do wyboru silnik benzynowy o pojemności 2,0 l i mocy 165 KM lub Diesel 2,2 o mocy 150 lub 175 KM i momencie obrotowym nawet 420 Nm. Całkowicie nowa koncepcja nadwozia oraz nowoczesne systemy bezpieczeństwa zapewniły CX-5 maksymalną ocenę bezpieczeństwa 5 gwiazdek w testach EuroNCAP.
Plebiscyt AUTO LIDER 2012 organizowany jest przez Wydawnictwo Bauer Sp. z o.o., Sp. k. i wchodzące w jego skład redakcje tygodnika "MOTOR" i miesięcznika "AUTO MOTO". Partnerami medialnymi są: inetrnetowy serwis motoryzacyjny MAGAZYNAUTO.PL oraz portal INTERIA.PL.
Czytelnicy i internauci głosują na swoich faworytów w trzynastu kategoriach: 1. Premiera motoryzacyjna 2. Auta małe i miejskie 3. Auta kompaktowe 4. Auto klasy średniej 5. Auto klasy wyższej 6. Auto luksusowe 7. Mały SUV i crossover 8. Duży SUV i auto terenowe 9. Van 10. Auto sportowe i kabriolet 11. Auto dostawcze 12. Innowacja techniczna 13. Projekt marketingowy
Ubezpieczenie OC i AC samochodu bez tajemnic Ubezpieczenie samochodu to jedna z najważniejszych kwestii, o której muszą pamiętać właściciele pojazdów. Zarówno ubezpieczenie OC, jak i AC mają swoje specyficzne role, które pozwalają chronić ...
Nowa Mazda CX-3 Nowy kompaktowy SUV - Mazda CX-3 – debiutuje podczas targów motoryzacyjnych w Los Angeles. CX-3 jest piątym modelem z nowej generacji samochodów Mazdy wyposażonych w technologię SKYACTIV i zaprojektowanych w myśl filozofii ...
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MAZDA. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu. Sprawdź: dane techniczne MAZDA
Drogi użytkowniku, aby dalej móc dostarczać Ci coraz lepszej jakości treści którymi możesz być zainteresowany powinieneś przejść do ustawień prywatności i tam skonfigurować swoje zgody w celu dopasowania treści marketingowych do Twojego zachowania. Pamiętaj! Dzięki reklamom możemy finansować rozwój naszej strony, a Ty w zamian otrzymujesz do niej bezpłatny dostęp.