Kao napisał(a):Dlatego że użytkownicy wypowiadają się swoim punktem widzenia a nie trzeźwym okiem
jeśli auta wybierać jedynie trzeźwym okiem, to wszyscy jeździliby Uazami, bo przecież:
- prosta konstrukcja
- gniotsa nie łamiotsa
- zdolności terenowe na takim poziomie, że współczesne SUV mogą go jedynie pocałować w tłumik końcowy
- naprawi każdy kowal
- w przypadku spalenia żarówki z przodu bardzo łatwa wymiana
- świetnie jeździ na LPG
- duży bagażnik
Etc
Wiem, że przerysowany przykład, ale tutaj pasuje idealnie
chciałem jedynie pokazać, że kierowanie się jedynie typowym pragmatyzmem, typu jeżdżę autem z przedpotopowym silnikiem, który stoi na każdym rogu ulicy i który naprawi ów kowal, nie zawsze ma sens. Są jeszcze subiektywne odczucia, czyli gumowe plastiki w środku, trochę lepsza niż szmaciana tapicerka, ogólna nowoczesność konstrukcji i ciekawe, dynamiczne silniki. Owszem, czasami zapali się jakaś
kontrolka czy trzeba będzie pojechać do elektroszpeca, ale w jakim nowoczesnym aucie tak nie ma?
Kao wszyscy wiedzą, że siedzisz we Francji, masz na co dzień auta ichniejszej produkcji, naprawiasz je, masz ich po dziurki w nosie , ale w Polsce jest podobnie - gdzie nie spojrzysz VW, Audi, Skoda, którymi już nam się ulewa i chcemy walczyć z (niesłusznymi) stereotypami, żeby coś się w tej materii zmieniło.
No i z różnych względów nie wszyscy chcą jeździć wielbionym Audi cz VW