Merc z silnikiem 3.2 cdi lub renault z silnikiem 3.0 dci.

22 Kwi 2011, 21:38

kuzyn chce kupic merca z silnikiem 3.2 cdi lub renault z silnikiem 3.0 dci. Obydwa silniki nie maja zbyt dobrych opini . Co wy uzytkownicy lub mechanicy sadzicie o tych motorach??
Ostatnio edytowany przez traker007, 22 Kwi 2011, 21:40, edytowano w sumie 1 raz
traker007
Początkujący
 
Posty: 100
Miejscowość: poznan

22 Kwi 2011, 21:54

E classe w210 lub S classe w220? To ze 320 CDI nie ma dobrych opinii, poniekad jest faktem ze poprzednie motory na rope tego producenta byly duzo trwalsze, ale jak chodzi o obecne standardy wytrzymalosciowe silnikow, to przeciez on w cale nie jest zly, bym powiedzial ze bardzo dobry nawet. Kazdy taksowkarz ktory ma w210 powie ci ze jego porzednik - w124 byl 10 razy lepszy i trwalszy, nie tylko motor ale rowniez samochod jako calosc, ale to nie znaczy ze 320 CDI to zly motor.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

23 Kwi 2011, 06:31

głosuję za mercem :oops:
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Kwi 2011, 08:45

silniki 3.0 Dci Renówki to skarbonka bez dna ( znaczy dno kosztuje do 15 tyś pln)_ale także zależy kto i jak jeżdził od początku.
Co do Meśia to wiem że bardzo lubią korozję, a jeszcze silnik ma swoje zachcianki( drobne uciążliwe usterki), ale i tak wolałbym mercedesa a jak 3.0 dci to saab 9-5.
arciasty
Stały forumowicz
 
Posty: 1012
Miejscowość: koluszki

23 Kwi 2011, 09:23

to ja mam innego merca z 2,2CDI ,mój jakoś rdzy nie ma lub nie widać silnik chodzi OK ,jedyne wymiany to eksploatacyjne lub dzięki zasłudze naszych wspaniałych dróg .
czeslaw555
Zaawansowany
 
Posty: 646
Zdjęcia: 1
Miejscowość: GKA- pomorskie
Auto: Peugeot 508
Silnik: 2.0 HDi 163km.
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Kwi 2011, 13:52

Koledze pewnie chodzi o W210 i W202 , zresztą W210 po lifcie chyba ma lepszą opinię, choć przedliftowy nie gnije mi.
Jedziemy wszędzie gdzie chcemy...bo chcemy....
Jogi4x4
Stały forumowicz
 
Posty: 1907
Miejscowość: PZL
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Galloper Pajero Avensis Vito
Silnik: TD/DI-D/D4-D/CDI
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Subaru Forester
    Średniej wielkości Forester został przetestowany przez Consumer Reports w wersji z mocniejszym, 2,5-litrowym silnikiem benzynowym o mocy 184 KM, uzyskując średni wynik 28 mpg, 20 mpg w mieście i 38 mpg na szybkiej trasie. ...
    Nowa fabryka Audi w meksykańskim San José Chiapa
    Budując nowy zakład produkcyjny w meksykańskiej miejscowości San José Chiapa, Audi jeszcze bardziej wzmacnia pnącą się w górę sprzedaż na rynku północnoamerykańskim. Położenie kamienia węgielnego w stanie ...

23 Kwi 2011, 17:41

Jogi4x4 napisał(a):Koledze pewnie chodzi o W210 i W202 , zresztą W210 po lifcie chyba ma lepszą opinię, choć przedliftowy nie gnije mi.


Albo W211, bez znaczenia w sumie, kazdy silnik Mercedesa > silnik Renault. Jeszcze porownujac Mercedesa silniki do BMW i paru innych marek mozna cos tam spekulowac, ale nie do Renault.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI

24 Kwi 2011, 09:32

Trza tylko mieć na uwadze to, że jedna z tych wersji nie pamietam teraz która ale coś mi się kojarzy W211, to już są dość duże koszty serwisowania - np. żeby wymienić klocki hamulcowe to trzeba się podłaczyć pod komputer. Bez komputera tego sami nie zrobimy. Ale tak jak piszę, nie pamiętam ktora to wersja i lepiej się upewnić. Niektóre wersje tu chyba W210, miały problemy z elektryką i gniciem blachy. Musisz poszukać na necie, bo jest taka stronka, i tam jest to opisane. Nie pamiętam tylko jaka to sreonka, bo to w zeszłym roku natknąłem się na nia przypadkowo. I jak się nie mylę, to w AutoŚwiecie albo Motorze też były opisywane te Mercedesy z tymi problemami.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

30 Maj 2011, 09:04

Czimi,
O właśnie, może mógłbyś przybliżyć nieco tę jednostkę? Jestem bowiem zainteresowany zakupem okulara z tą jednostką i jestem ciekaw jak toto się sprawdza w eksploatacji codziennej.
FatbassSlim
Nowicjusz
 
Posty: 5
Miejscowość: z daleka

30 Maj 2011, 10:40

Ojciec go 3 lata temu sprowadzil, wersja taxowka(220CDI z 1999r, wersja po FL juz), kremowy kolor ma nawet, przebieg jest spory, bo fotel mam z boku przetarty(skora), w sumie przez te 3 lata doszlo z 70-80k km, jakies tam smieci ojciec zrobil zaraz po sprowadzeniu, a tak to 0 problemow, tylko klocki byly wymieniane. Jezdze nim od roku tylko ja, poza tym ze troche brakuje przyspieszenia do wyprzedzania to wszystko jak najbardziej ok. Automat ladnie zmienia biegi, miedzy 4-5 to w ogole nie czuc zmiany, 3-4 tak samo jak gazu sie nie ma w podloge wcisnietego. W srodku jest od zaje... miejsca(przod jak i tyl), na fotelach sie w sumie lezy, a nie siedzi, do miasta troche lipa, bo jakos 5m on ma i jest problem zeby zaparkowac czesto. Spalanie jak kazdy inny diesel malej pojemnosci w wiekszym autku, w trasie ponizej 6l zejdzie przy spokojnen jezdzie, w zimie na zimnym motorze tez tragedii nie ma, a taka Alhambra z 1,9 TDI 130km, to zlopie nierozgrzana sporo wiecej. Rzdzy czy gnicia 0 objawow wbrew powszechnej opinii, ale on jakos szczegolnie bity nie bil, conajwyzej jakies mniejsze stluczki dobrze zrobione.
Czimi
Stały forumowicz
 
Posty: 2099
Prawo jazdy: 01 01 2001
Auto: W210 220 CDI