Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Jeżeli w wersji która masz z tym silnikiem i skrzynią były łopatki to jest duża szansa na ich dołożenie niewielkim kosztem.PapaMerc napisał(a):Pierwsze pytanie to jak działają łopatki czy tak ja myślę: łopatka --> sterownik skrzyni --> skrzynia czy inaczej i czy da się np do cl500 zamontować kierownice z łopatkami żeby to działało?
przypuszczam że skrzynia będzie inna bo moment obrotowy sporo wyższy do przeniesienia ale można by to było sprawdzić po oznaczeniach skrzyni.PapaMerc napisał(a):Drugie pytanie to czy jeśli wstawię silnik z cl55 kompresor ze sterownikiem itd to czy muszę zmieniać skrzynie na taką która była w cl55 czy ta z cl500 będzie pasować
Co co w pierwszym pytaniu odpisałem.PapaMerc napisał(a):Trzecie pytanie czy przy np montażu kierownicy z łopatkami trzeba wymienić calutką wiązkę elektryczną w Mercedesie czy da się tylko od kierownicy jakoś?
PapaMerc napisał(a):zn no myślę nad tym kompresorem bo znalesc idzie za 3k a znalazłem tego cl'a jako okazja za 18tys i był w stanie idealnym nie kręcony itd sprawdzany przez autotesto i wszystko superancko dlatego myślę nad tym i bardzo poważnie myślę nad kompresorem używanym z cl55, hamulcami z 55 itd bo wczoraj znalazłem firmę gdzie dostawiają łopatki do standardowych cl, s klas itd
PapaMerc napisał(a):A patrząc na ten silnik bi turbo np? Nie byłoby tańsze? Bo chciałbym bardzo w moim cl'u te 500koni bo dużo w niego zainwestowałem a przekładać mi się do 55 jeżeli bym kupił to nie chce więc już ostateczność kompresor, bi turbo, czy SWAP 5.5 kompresor?
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MERCEDES. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MERCEDES