Mercedes e320. Duży pobór prądu

29 Kwi 2017, 00:10

Witam wszystkich bardzo serdecznie

Mam problem z mercedesem e320. Auto pobiera za dużo pradu.
Podlaczylem miernik, aby sprawdzić pobor pradu i byl o wiele za duzy. Po odczekaniu paru minut pobor zacząć malec i zszedł do poziomu ok. 0.2A i nagle wskoczyl na ponad 4A. I tak za każdym razem. Zauwazylem, ze w momencie zejścia poboru do 0.2 A nagle wszystkie kontrolki się zalaczaja (wygląda to tak jakby ktoś przekrecil kluczyk jeden raz w stacyjce. dodam ze kluczyk byl w mojej kieszeni).

Czy ktoś wie jaka może być przyczyna??? czyzby komputer sam zalaczal jakiś przekaźnik??? gdzie szukac?? nie mam zadnego schematu polaczen elektrycznych.

dziekuje i pozdrawiam
kamilpku
Obserwowany
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 04 02 2000
Auto: mercedes e320

30 Kwi 2017, 12:45

kamilpku napisał(a):Auto pobiera za dużo pradu.
Podlaczylem miernik, aby sprawdzić pobor pradu i byl o wiele za duzy.
ale podlaczyles miernik gdzie? No i po co? Opisałeś ten post tak iż podejrzewam że nikt go nie rozumie. A tak na przyszłość warto opisywać dane auta bo e320 nic nikomu nie mówi.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 16666
Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

01 Maj 2017, 22:27

kamilpku napisał(a):zszedł do poziomu ok. 0.2A i nagle wskoczyl na ponad 4A. I tak za każdym razem. Zauwazylem, ze w momencie zejścia poboru do 0.2 A nagle wszystkie kontrolki się zalaczaja (wygląda to tak jakby ktoś przekrecil kluczyk jeden raz w stacyjce
Ciężko coś zrozumieć ale może sprawdź stacyjkę czy tam nie robi się jakieś zwarcie. Skoro kluczyk w kieszeni, a kontrolki się zapalają zacząłbym od tego miejsca.

Możesz też sprawdzać wyciągając bezpieczniki po kolei czy problem nie ustąpi.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

03 Maj 2017, 12:09

Post jest praktycznie niezrozumiały. Napisz może gdzie mierzysz ten prąd i w jaki sposób podłączasz miernik. Nie piszesz nic, o tym, czy umiesz to robić, czy robisz to na czuja, czy jak? Nie wiemy poprostu czy robisz to prawidłowo.
No i kolejna rzecz z tymi kontrolkami - skąd wiesz podczas pomiaru poboru prądu, że te kontrolki ci się włączyły? Wykonując prawidłowo ów pomiar, nie jesteś przecież w stanie sprawdzić co się dzieje w samochodzie....Dlatego napisz to wszystko bardziej zrozumiale.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Hyundai Santa Fe Nowej Generacji
    "Nowy Santa Fe kontynuuje globalny sukces modelu. Zaprezentowany w 2001 roku, model Santa Fe pierwszej generacji jest podstawą wiarygodności i doświadczenia marki w segmencie SUV" powiedział Thomas A. Schmid, Dyrektor Operacyjny ...