

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Geniodekt napisał(a):Generalnie to Phaetona z NSX'em bym nie porównywał,
Geniodekt napisał(a): Wracając do VW, momentu obrotowego Phaeton też ma sporo, 550 nM z tego co pamiętam.
Geniodekt napisał(a):Przykro mi, ale zupełnie się z tobą nie zgadzam
Geniodekt napisał(a): Kupą złomu jest mercedes, który wygląda jak karawan pogrzebowy.
Geniodekt napisał(a):To doskonałe, dopracowane jak żadne inne auto i do tego szybkie.
Geniodekt napisał(a):Czyli lepiej wejść w uturbione V8 w Jaguarze S-Type R
Geniodekt napisał(a):Audi RS6 z roku 2002.
Na RR V8 mnie nie stać, w zasadzie na OtoMoto w rozsądnych cenach są tylko 177 konne diesleZ taką mocą, to można poszaleć np. w Mini Cooper S, ale nie w 2-tonowej terenówce o aerodynamice telewizora z lat 80. Dlatego nie chcę się w to auto pakować.
Myślałem nad M5 E39, ale według mnie w tym aucie wstyd pokazać się na mieście, bo to klasyczny dresowóz. Do tego koszmarnie drogi w utrzymaniu i stary.
XJR jest stary, gigantyczny i ciężki, a silnik ten sam, co w S-Type R.
Myślałem nad jakimś hot-hatchem, ale to nie ta sama liga.
Za to wpadł mi w oko ten Merc:
[link do Otomoto wygasł] ... 71708.html
Silnik fajny, ale pewnie też koszmarnie drogi w eksploatacji. Do tego ML pierwszej generacji nie mają za dobrej opinii.
Baza z danymi technicznymi samochodów marki MERCEDES. Znajdziesz tu informacje o silniku (moc, pojemność, moment obrotowy itp.), wymiarach nadwozia, spalaniu (trasa / miasto / średnie), osiągach, ukałdzie hamulcowym i jeszcze wielu innych parametrach które dotyczą tego modelu.
Sprawdź: dane techniczne MERCEDES