Mercedes E500 W211

21 Lip 2013, 22:42

Dziś przeglądałem oferty i znalazłem to:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
Autko po prostu genialne, prędkość zawrotna (oczywiście nie zamierzam jej w PL sprawdzać, ale chodzi głównie o sam komfort psychiczny) i bardzo wygodne. Do tego ten wygląd. Ale cena jak dla mnie szokująco niska. Z drugiej strony sprzedawca wydaje się być dość szczery, bo jak dotąd większość aut, które kupowałem było co najmniej po lekkim obtłuczeniu. Oczywiście w przebieg w żadnym wypadku nie wierzę, ale czy ktoś miał kontakt z tym modelem ? Po za tym obczytałem się sporo o Jag'u S-Type R i podoba mi się jego niskie w porównaniu do innych aut o podobnych osiągach spalanie. Nie zamierzam się bawić w kupowanie Audi 4.2 V8 i zmienianie połowy auta, bo po pierwsze bardzo łatwo coś spaprać i silnik będzie do wyrzucenia, a po drugie koszty wyjdą co najmniej podobne do zakupu fabrycznie zmodyfikowanego auta.
PS. Zna ktoś stronę z przedrukami katalogu/cennika W220 ?
Geniodekt
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1022
Zdjęcia: 299
Przebieg/rok: 23tys. km
Auto: Impreza/Volvo S80
Silnik: 2.0 160/2.9 202
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2006

22 Lip 2013, 09:52

Geniodekt napisał(a):Ale cena jak dla mnie szokująco niska.

Jest to 50% ceny ale w związku z tym że Ska z tym silnikiem nie jest rozchwytywana to warto sie zastanowić bo moze ktoś ma mus finansowy.
Auto jest z Piaseczna, więc na miejscu masz ASO Merca albo jedź do ASO na Lucerny mniejsze prawdopodobieństwo że właść. jest dogadany.
Geniodekt napisał(a):ale czy ktoś miał kontakt z tym modelem ?

Bardzo dużo używałem c 55 amg taki sam silnik tylko bez kompresora i po doświadczeniach z tamtym autem nie odważyłbym się na kupno AMG bez weryfikacji w ASO. Generalnie nawet najprostrza awaria przeradzała się w bardzo duży problem gdzie potrzebna była laweta.
Dowiedz się jak wygląda kwestia zawiasu, na ile rózni się od zwykłej Ski, co oznacza wersja US czym sie różni od UE.
Geniodekt napisał(a):Nie zamierzam się bawić w kupowanie Audi 4.2 V8 i zmienianie połowy auta, bo po pierwsze bardzo łatwo coś spaprać i silnik będzie do wyrzucenia, a po drugie koszty wyjdą co najmniej podobne do zakupu fabrycznie zmodyfikowanego auta


Z tym stwierdzeniem to trochę nie trafiłeś bo akurat przy zwykłem 4,2 V8 robi sie najmniej. Przerabia się w większości Audi seryjnie uturbione.
Zresztą jak będziesz jechać oglądać Merca zajedż koniecznie do Tomaracing w Piasecznie, jest tam hamka i sprawdzisz co w trawie piszczy, ile zostało z seryjnej mocy a przy okazji poznasz jednego z największych specy od profi przeróbek Audi w Europie....
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 10819
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

05 Sty 2015, 00:07

odświeżę temat, marzy mi się limuzyna z v8 i dysponuje podobna kwotą 35k
wybór zawęziłem do s-type 4.2 300km (nie r) i merca e500 w211
s-type powinien być tańszy w kupnie i jak dla mnie jest ładniejszy
merc ma mocniejszy silnik (więcej momentu przy niższych obrotach), ładniejsze wnętrze, przestronniejsze ale wychodzi że ze względu na sbc i airmatic może być droższy w eksploatacji,
obydwa silniki wydają się mieć dobre opinie
co do skrzyń w mercu jest 5-biegowa i przez to powinna być tańsza w razie remontu
nie wiem jak wychodzi kwestia zawiasu
co o tym myślicie?
Stefcio22
Obserwowany
 
Posty: 2
Prawo jazdy: 08 10 1989
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: brak
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Nie blokuj skrzyżowania i pasów
    Skrzyżowanie zablokowane przez samochód, który nie zdążył przez nie przejechać np. przed zmianą świateł, to częsty widok. Perspektywa mandatu nie zawsze wystarczy, by zapobiegać takim zachowaniom kierowców. ...